Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er nå i en alder at jeg føler at jeg er for gammel til å handle på Bik Bok og for ung til "Dame butikker". Synes at enten så blir det mye fjortiss(unnskyld uttrykket) eller mye dametet. og det i tillegg til kjedelige klær.

Jeg elseker stilen til Olivia Palermo og noe av Blair i Gossip girl. Litt den klassisk elegante stilen, men uten at det blir for damete. Jeg liker godt chiffon topper/kjoler. Egentlig ønsker jeg en stil som er femining og kul samtidig. Er ikke noe fan av den "rocka" stilen som er overalt.

Blir veeeeldig glad hvis noen har tips til nettsider eller butikker som selger fine klær i denne kategorien.

Alle tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår akkurat hva du mener!! Har vokst ut av converse sko og skinnjakke, men er ikke klar for Stene R enda :gjeiper:

Jeg elsker også Blair stilen. Bruker disse sidene som inspirason; http://elitegossipgirlstyle.com/

http://www.medialookbook.com/gossip-girl-fashion/blair-waldorf

Hei, og takk for svar:)

Jeg skal sjekke de sidene. Må nok bli flinkere til å kombinere plagg slik at man oppnår forskjellige antrekk slik at stilen forblir den samme, men ikke kjedelig. :lur:

Gjest Serena
Skrevet

Vet at stylisten for Gossip Girl kler Blair mye i Alice + olivia og Diane von Furstenberg.

Skrevet

Hvor gammle er dere (om jeg får lov til å spørre)?

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg er 26 og liker best å kle meg litt voksent, særlig i jobbsammenheng.

I disse butikkene kan en finne stilfulle klær:

Mango

Zara

Oasis

Mexx

Skrevet

Før man begynner med selve stilen synes jeg at det er andre faktorer som det kanskje er viktig å tenke på...

Farge®:

1. Hvilke farger du liker best.

2. Hvilke undertone du har på huden din.

3. Hvilke farge som får frem undertonen.

4. Om du er naturlig brun/gylden eller bleik.

Kropp:

1. Hvilke kroppsfasong du har.

2. Om du er uproporsjonal på noen måte

3. Om det er noe du har lyst til å fremheve/skjule

Gjest Serena
Skrevet

Før man begynner med selve stilen synes jeg at det er andre faktorer som det kanskje er viktig å tenke på...

Farge®:

1. Hvilke farger du liker best.

2. Hvilke undertone du har på huden din.

3. Hvilke farge som får frem undertonen.

4. Om du er naturlig brun/gylden eller bleik.

Kropp:

1. Hvilke kroppsfasong du har.

2. Om du er uproporsjonal på noen måte

3. Om det er noe du har lyst til å fremheve/skjule

Jeg har ikke helt mestret alle faktorene enda, det er work in progress, men jeg jobber med saken. Vet jeg kler kalde farger mye bedre enn varme. Har pære fasong, dvs at jeg prøver å få skuldrene mine til å se større ut, for å skape en illusjon av timeglass fasong. Tenker også på at modeller er 1. 80 høye mens jeg når ikke opp til 160 en gang og ser hva som kler ben lengden.

Skrevet

Hei:)

Jo jeg nærmer meg 30 årene (de fleste tror faktisk ikke at jeg er en dag eldre enn 23, ikke alltid positivt:) og er ganske forvirret over klesstilen min, eller rettere sagt fraværet av den!

Jeg er 163 høy og bruker størrelse 36 i klær. I tillegg har jeg utenlandske foreldre så derfor er jeg litt gylden i huden. Kanskje jeg kler varme farger da...? no clue..

Jeg kjøper det jeg tror jeg vil kle, men er så uendelig dårlig til å kombinere og bruker nesten aldri accessories.

For å gi et eksempel: jeg har 4-5 forskjellige hvite skjorter, men kommer helt sikkert til å kjøpe en ny en bare fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal bruke de jeg allerede har. enten så er de for lange, løse, korte, gjennomsiktige...

Noen moteeksperter der ute som har lyst på en utfordring?? :)

takk for alle svar forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...