Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Vet ikke hvor varmt det er her nå, men er vel mulig rundt 25. I dag så jeg en mann som gikk med lue ute. Så ser jeg to voksne gutter i 20-årsalderen plutselig begynne å rope etter han og si noe sånt som "haha, se på idioten", "hei, det sommer nå" og masse slikt for å gjøre narr av han. Kan ha hhørt feil, men jeg overbevist om at dene ene sa til den andre om de skulle følge etter han får å se hvor han skulle. Heldigvis gjorde de ikke det og de stod jo faktisk på andre siden av veien også. Hvorfor holder voksne mennesker på slikt? Føler de seg bedre da? Kan jo vært tusen grunner til at han gikk med lue, kult, dårlig hårdag, kanskje han var på vei til å bli skallet? Ser ut som enkelte kaster seg på mobbetoget med en gang de ser noen gjør noe litt uten om det vanlige. Hva er det egentlig med enkelte folk? Og jeg har faktisk til og med hørt om slike folk som ikke en gang forstår hvorfor dem ikke kan "si i fra", som de kaller det og kommer med unskyldinger som "slike folk fortjener å få høre det" og masse slikt.
Realisten Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tenker akkurat det samme som de to guttene, at det er helt idiotisk å gå med lue. Sliter man med dårlig hår går man til frisøren. Det er ikke hipt å bruke lue i tjuefem varmegrader, det er idiotisk og farlig. Kle av dere og kom dere ut i sola.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tenker akkurat det samme som de to guttene, at det er helt idiotisk å gå med lue. Sliter man med dårlig hår går man til frisøren. Det er ikke hipt å bruke lue i tjuefem varmegrader, det er idiotisk og farlig. Kle av dere og kom dere ut i sola. Men synes du virkelig at det er greit det de guttene gjorde? Hvorfor skal man stå der og nermest mobbe? Nei, jeg selv skjønner ikke hvorfor noen går med lue i 25 varmegrader, men jeg lar de nå være i fred for det.
feuerstein Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tenker akkurat det samme som de to guttene, at det er helt idiotisk å gå med lue. Sliter man med dårlig hår går man til frisøren. Det er ikke hipt å bruke lue i tjuefem varmegrader, det er idiotisk og farlig. Kle av dere og kom dere ut i sola. Hva hvis man sliter med cellegift pga kreft? Eller har en hodebunn som er delvis barbert, misfarget og fæl fordi man nylig har vært hos hjernekirurg? I tillegg er det mange som har religiøse begrunnelser.
Gjest SmallTalk Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Om man går med lue i 25 grader eller ikke er da vitterlig opp til en selv. Selv har jeg vært så gal at jeg haar gått med solhatt i 50 grader for å unngå å få solstikk. Gjør dette meg til en idiot? Neppe!
Antlers Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Lue høres unektelig litt dumt ut, siden det fort blir farlig varmt på sommeren, men en hatt som beskyttelse mot solen er derimot en god idè De største idiotene er vel uansett "guttene" (jeg definerer 20-åringer som menn), som aktivt går inn for å såre andre mennesker.
Ellevill Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tenker akkurat det samme som de to guttene, at det er helt idiotisk å gå med lue. Sliter man med dårlig hår går man til frisøren. Det er ikke hipt å bruke lue i tjuefem varmegrader, det er idiotisk og farlig. Kle av dere og kom dere ut i sola. Og det føler du deg berettiget til å rope ut om?
Realisten Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Og det føler du deg berettiget til å rope ut om? Har jeg nevt noe om å rope ut og såre vilt fremmede mennesker? Tosk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå