Gå til innhold

Brudekjoler

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har surfet litt rundt på nettet for å se etter "drømmekjolen"... Det er jo bare den som duger på den store dagen :D Jeg har det samme "problemet" som så veldig mange andre av dere her inne at jeg har kiloene fordelt i bredden og ikke i høyden. Det er ikke bare enkelt å finne kjolen da... Det er jo stortsett slankemodeller, og det ser jo ikke pent ut når jeg kommer med en slik kjole :cry: Kommer jo til å se ut som og jeg har kledd på meg et telt... Regner med at det er flere av dere der ute som har de samme tankene.

På min surferunde i dag fant jeg denne butikken http://www.storstas.com/index.html Her er det lekre kjoler, sko, undertøy osv i store størrelser. Den ligger riktig nok i Bodø, men utfra siden dems virker det som om det ikke skal være noe problem å sende kjoler hit og ditt i vårt langstrakte land...

Lykke til med planlegging av den store dagen i livet, som forhåpentligvis bare skjer en gang :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta vekk punktumet etter html - då vil linken fungere!

Eg tykkjer det er svært bra at det finst ein brudebutikk som har spesialisert seg på store storleikar. Men når eg ser på sida deira at målet med butikken var å gi eit godt tilbod i str. 42 til 52, skjønar eg ikkje kvifor alle bileta er av syltynne modellar...? Det ville då vere mykje betre å få sjå korleis desse kjolane tek seg ut på ei som er litt kraftig?? Kan vel ikkje vere så vanskeleg å få teke bilde med eigne modellar...?

Reagerte berre litt på det...

Skrevet

Har rettet på "feilen" nå... Ikke alltid hodet er med når fingrene løper over tastene gitt...

Skal være litt enig med deg i det su sier mht til bildene. Det er sikkert bare "klippet og limt" fra kataloger. Har ikke tatt kontakt med dem jeg da, men det kan jo hende at de har egene bilder som faktisk viser antrekkene, men at de ikke er lagt på nette. Tenker jeg tar kontakt med dem en dag å forhører meg litt.

PS: Dere er jo søte på bildene Pip :D

Skrevet
Denne kjolen var nydelig!!!

Også så billig????

OI!! Det var litt skremande Tex - eg gjekk inn her for å seie akkurat det same!! På ein prikk!! Hadde til og med kopiert med meg adressa til den linken... :o :o (Og så me som var så usamde tidlegare i dag!!)

Men eg kan berre understreke - JA ein nydeleg kjole er det! Og spottpris!!!

PS: Dere er jo søte på bildene Pip

Takk! :oops: :D Kjekt å høyre!

Skrevet

Som jeg skrev i går surfer jeg etter kjolen min... Fant jo en butikk for store da, men modellene var jo slanke... I dag har jeg funnet en fin kjole på en "stor modell" http://www.kikki.no/images/W016.jpg Den som leter den finner :D

Skrevet

Den var fin! Har sett at Venus har hatt fleire annonser (i bryllaupsblad trur eg...) med modellar i storleikar litt over 38 - kjempebra!!

Fann ei amerikansk side her med linkar til mange sider med brudekjolar i store storleikar... Trur ikkje alle sidene er like bra, men kan kanskje vere vert ein kikk?

Skrevet

Jeg er egentlig ganske liten 1,60 høy og bruker str. 38, men jeg fant ut at jeg har STOOR ryggtavle. Tenk deg det da av alle ting, stor rygg. Fikk beskjed om å ikke trene ryggen frem til bryllupet. Fikk ikke kjolene igjen bak oppe på ryggen. :sjokk:

Jeg har gutte rygg :grine:

pga. ryggen min må jeg ha str. 12 isteden for str. 10.

Skrevet

Jeg vurdere å få sydd min i naturhvit med blondeermer hos http://somaras.no

Har fått bilde av en nydelig kjole med lange ermer.

Jeg bruker ca. størrelde 50.

Spør etter bilde så får du sikkert du også. Kan ikke se den på hjemmesiden...............

:lol:

Skrevet

Det er bra at de har butikker for store, men det skulle gjerne vært noen for oss små også. Er liten, men ikke tynn. Var på Kjolesalongen for å se etter kjole; "du er så kort, så du kan ikke leie", "så kort du er?", du er så stor her (peker på brystet mitt og magen), "du har så smale skuldre". Gikk ut med gråten i halsen. Helt forferdelig. Dro på en ren brudebutikk etterpå. Fant meg en kjempefin kjøle, somde skulle legge opp og ordne til for meg. Fantastisk. Var redd jeg ikke ville finne meg kjole i det hele tatt. Sikkert ikke lett å være stor, men søren meg ikke lett å være liten heller.

Skrevet
Det er bra at de har butikker for store' date=' men det skulle gjerne vært noen for oss små også. Er 150 høy og veier 60 kilo. Liten, men ikke tynn. Var på Kjolesalongen for å se etter kjole; "du er så kort, så du kan ikke leie", "så kort du er?", du er så stor her (peker på brystet mitt og magen), "du har så smale skuldre". Gikk ut med gråten i halsen. Helt forferdelig. Dro på Kjole og hvitt(en ren brudebutikk) etterpå. Fant meg en kjempefin kjøle, somde skulle legge opp og ordne til for meg. Fantastisk. Var redd jeg ikke ville finne meg kjole i det hele tatt. Sikkert ikke lett å være stor, men søren meg ikke lett å være liten heller. Hurra for Kjole og hvitt som hadde stort utvalg og fantastisk service.[/quote']

Du gifter deg rett etter meg, jeg gifter meg 28. februar 2004 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...