Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 har noen prøvd denne? har hørt utrolig mye bra om den. den stabiliserer sykluser, og gjør at man blir lettere gravid. noen erfaringer?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 vitex hadde ingen effekt på meg! jeg har pcos, dvs ustabile sykluser og ingen eggløsning av meg selv!
Rockymor Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Leser om kvinner både på dette forumet og andre, som mener det har en effekt. Spurte overlegen på sykehuset om dette, og han mente det var salgstriks og bortkastede penger ... Så hvem man velger å tro er jo opp til den enkelte.
Phobaeticus Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg prøvde Vitex en liten periode - hadde stabil syklus fra før, men hadde ikke blitt gravid etter å ha prøvd i over ett år. Ble ikke gravid bare VELDIG tørr i munnen. I etterkant har jeg blitt utredet og fått påvist manglende eller sjelden EL, så Vitex tryllet ikke frem (flere/oftere) EL hos meg... Men det er jo ikke så dyrt og sikkert ufalig, så bare å prøve...
Pupsilure Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Jeg brukte det i en mnd, men fikk ikke mensen da jeg skulle, så jeg sluttet på den, og da kom mensen. Dette var i PP5, og i PP6 klaffet det
Gjest boobla Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Hva er det egenlig? Hvor får man kjøpt d?
Monca Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Vitex er helsekost som ikke kan kjøpes i norge. Kan likevel bestille lovlig fra helsekosten.dk. Jeg er av den som har lest vanvittig mye bra om den og til slutt bestillt meg en boks :-) Begynte å knaske i begynnelsen av måneden, så I'll let u know how it works out :-) Har vært litt plaget med vanncyster og messmerter, og det skulle visst ha litt positiv effekt der også.. Blir spennende å se.. har tatt de i tre uker og ingen bivirkninger hittil i alle fall :-) Uansett... Samme for meg om det er placebo-piller eller mirakel-piller! Har de effekt spiller det meg liten rolle hvorfor ;-) Og ikke var de dyre heller :-)
Gjest boobla Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Ok, takk for svar Prøver å få barn nå. Skal til utredning om et par mnd cirka. I mellomtiden tenkte jeg å prøve litt andre ting. Har også hørt om Yam Få høre om d blir noe resultat da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå