Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nå nye løpesko, da jeg plages med en del smerter pga jeg underpronerer. Kikker litt rundt på nettet, men av hva jeg har sett hittil er det lite utvalg i sko for underpronasjon, mest for normal/overpronasjon.

Jeg løper på "hobbynivå" men skal ikke se bort fra at jeg legger mer i treningen om jeg får gode sko så jeg slipper smerter. Jeg vil (selvsagt) betale minst mulig, men jeg skjønner at jeg må ut med litt ekstra for å få gode sko. ;)

Noen som har tips til sko/butikker? Noen som har denne feilen selv, kanskje, som vil dele litt erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger nå nye løpesko, da jeg plages med en del smerter pga jeg underpronerer. Kikker litt rundt på nettet, men av hva jeg har sett hittil er det lite utvalg i sko for underpronasjon, mest for normal/overpronasjon.

Jeg løper på "hobbynivå" men skal ikke se bort fra at jeg legger mer i treningen om jeg får gode sko så jeg slipper smerter. Jeg vil (selvsagt) betale minst mulig, men jeg skjønner at jeg må ut med litt ekstra for å få gode sko. ;)

Noen som har tips til sko/butikker? Noen som har denne feilen selv, kanskje, som vil dele litt erfaring? :)

Löplabbet er den beste butikken for løpesko. De har glasskasse som du kan stå på, slik at ekspeditøren ser i hvor stor grad du er plattfot eller ei, og så har de tredemølle der de filmer løpesettet ditt. Utifra dette finner de skomodeller som passer til dine føtter og løpesett.

De har butikker i Oslo, Sandvika, Drammen, Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim og Ski Storsenter.

Skrevet

Takk for tips! Hadde glemt denne butikken, men jeg vet vi har den nede i sentrum (Trondheim). Får ta turen innom! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...