Gå til innhold

feirer rundt tall som kjærester - reise hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

dette skal fortrinnsvis skje i februar/mars, så europa kan jo bli i kaldeste laget.

men vi er litt vanskelige av oss:

- liker ikke type badeferie(så thailand osv er ikke aktuelt)

- jeg blir reisesyk bare av å se på en kjøretøy, så utenom selve tilreisen(her kan ma njo dopes ned) bør det være basert på å være i en større by e.l. fungerer dårlig med dagsutflukter desverre:)

- mat er en liten issue, har veldig kranglete mage.

trenger å være et sted hvor man har tilgang på ordninære matvarer(brød/frukt osv.) så backpacking innerst i en jungel er heller ikke tingen.

vi liker vel best å surre rundt et sted hvor det skjer litt - men har lyst å gjøre noe annet enn storby i Europa.

tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva meg New York, Singapore eller Dubai?

Skrevet

Orlando i Florida.

Grei temperatur. Kikk på Lake Buena Vista resort and spa. Store flotte leiligheter med alt man trenger og mere til. Stor wall mart shoppingsenter like ved der man kan handle all den maten man ønsker og lage den i sin leilighet. Mange outletbutikker to minutter unna. Orlando er jo full av parker så det er vanskelig å kjede seg og fra det hotellkomplekstet går det gratis buss frem og tilbake til alle parkene.

parker i orlando : 4 stk forskjellige disneyparker , seaworld, universial studios med adventure island parken. Man kan også besøke down town disney byen med mange fine restauranter og show. I tillegg kan man booke flere forskellige middagsshow.

dollaren er jo også rimelig så man får endel for pengene der borte.

Vi kom oss dit ved å fly oslo - new york direkte med continental airlines. og videre derfra til orlando fra samme flyplass.. Vi booket en flight der vi hadde 4 timer mellom flyvningene grunnet at jeg var usikker på hvor lang tid det ville ta gjennom immigration.

vi hadde god tid og kunne slappe av, spise middag og kikke rundt mens vi ventet på flyet til orlando.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...