Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Jeg har litt lenger enn skulderlangt tykt hår med pannelugg. For å style det for å få volum bruker jeg skum eller spray, men det resulterer som regel i at håret etter noen timer detter sammen i tillegg til at det blir "frizzete" (?), altså det motsatte av glatt og pent. Har prøvd å droppe stylingen, men da blir håret mer eller mindre flatt. Itillegg har jeg prøvd å sette opp håret, men pga maglende fantasi og hår"talent" ender det som regel opp i bare en standard hestehale. Skal nevnes at jeg har et avlangt ansikt, med en høy og ganske bred panne - pannen er bredere enn hakepartiet. Hva kan jeg gjøre med dette katastrofale håret? Alle tips/hjelp mottas med stor takk.
Capricorn Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hiver meg på denne. Er også rådløs. Jeg savner en skikkelig flink frisør! Hver gang jeg prøver en ny frisør sier jeg: Klipp meg sånn som du mener jeg kler. Du har frie tøyler. Svaret er som regel: Ja, hva kunne du tenkt deg da? Da må jeg svare: Jeg vet ikke. Fordi jeg er usikker på hva jeg kler. Det er jo det jeg spør deg om. Det ender alltid opp med den samme frisyren Trodde frisører var lært opp til å rådgive kundene med hva de kler i forhold til ansiktet, kropp og stil ellers. Endret 2. juli 2010 av capricorn74
lintin Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Har du prøvd Dust it fra Osis? Fantastisk pudder som du drysser nært hårrøttene, max volum og holder hele dagen (og dagen derpå også om du ikke vasker håret)! Beste jeg har prøvd for volum styling!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 TS her. Nei, Dust It har jeg ikke prøvd- har hele tiden forestilt meg at den funker best på kort hår?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 TS her. Nei, Dust It har jeg ikke prøvd- har hele tiden forestilt meg at den funker best på kort hår? nei,det funker på alle hårtyper. kanskje ikke de tykkeste av de tykke. men når det er sagt så burde du prøve ut sexy hair sin root pump. hårskum du bare skal ha i røttene. i tillegg så burde du tuppere underhåret litt for å få det litt opp.
lintin Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 TS her. Nei, Dust It har jeg ikke prøvd- har hele tiden forestilt meg at den funker best på kort hår? Funker veldig bra på langt hår også. Jeg har extensions ned til rumpa, men dust it gjør fortsatt susen for volum:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå