Gjest Pet Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Jeg skal lakkere to nye soveromsgulv på hytta mi, de er i furu. Det er minimalt med slitasje på disse gulvene, to skritt to ganger om dagen ut og inn av senga. Er det greit å bruke vannbasert lakk? Hvor lang tid bruker den på å tørke? Hvor mange strøk trenger jeg? Noe spesielt jeg bør vite før jeg setter i gang?
Gjest Best Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Jeg skal lakkere to nye soveromsgulv på hytta mi, de er i furu. Det er minimalt med slitasje på disse gulvene, to skritt to ganger om dagen ut og inn av senga. Er det greit å bruke vannbasert lakk? Hvor lang tid bruker den på å tørke? Hvor mange strøk trenger jeg? Noe spesielt jeg bør vite før jeg setter i gang? Ingen problemer med vanntynnet lakk. Jeg hadde brukt Trestjerner gulvmatt. Den har en finsih som ser oljet ut, men det er en lakk. http://www.scanox.no/scanox/20040097.nsf/wvwProductDatabase/6720376EEE92CB17C12576A90040199F/$file/TDA%20-%20TreStjerner%20Gulvmatt%20-%20Scanox%20-%20Norwegian%20(NO)%20-%20Norway.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå