kat-e Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Husker det var snakk om at kulda i vinter kanskje ville begrense de litt. Jeg går veldig mye tur og så flere i fjor, men har ikke sett noen i år. Litt fint, for jeg har litt huggorm skrekk
Capricorn Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Har ikke sett noe fordi jeg holder meg unna steder de kanskje er Er livredd for de kvalme krypa så jeg får aldri gleden av tur i skogen på sommeren. Regner med de holder seg unna boligfelt.
Realisten Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Har ikke sett noe fordi jeg holder meg unna steder de kanskje er Er livredd for de kvalme krypa så jeg får aldri gleden av tur i skogen på sommeren. Regner med de holder seg unna boligfelt. Herregud. Må være slitsomt å være deg, hva? Får aldri glede av å gå i skogen? Vet du hva sjansen er for å bli bitt av huggorm? Har du angst for huggorm, så turbukser og hikerboots da. Neste gang du ser en huggorm så vit at den er mer redd for deg, enn hva du er for den. Prøv heller å stopp opp å se på de nydelige fargene og øynene dens. I fjor var det masse huggorm i bærumsmarka. Var ofte ute eneste ærend for å se på de steike seg i morgensola etter en duggvåt natt. En dag så jeg faktisk tre huggorm og fire stålorm. Har på en måte kartlagt hvor de holder til der hvor jeg pleier å gå tur.
Capricorn Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Herregud. Må være slitsomt å være deg, hva? Får aldri glede av å gå i skogen? Vet du hva sjansen er for å bli bitt av huggorm? Har du angst for huggorm, så turbukser og hikerboots da. Neste gang du ser en huggorm så vit at den er mer redd for deg, enn hva du er for den. Prøv heller å stopp opp å se på de nydelige fargene og øynene dens. I fjor var det masse huggorm i bærumsmarka. Var ofte ute eneste ærend for å se på de steike seg i morgensola etter en duggvåt natt. En dag så jeg faktisk tre huggorm og fire stålorm. Har på en måte kartlagt hvor de holder til der hvor jeg pleier å gå tur. Ikke slitsomt. Det er jo bare å holde seg unna skogen det. Jeg går i skogen på vinteren. Tror ikke du skjønner hva fobi er. Jeg ikke redd for bittet, men å se dem! Det er det samme om de er giftige eller ikke. Kan ikke se dem verken på tv eller bilder. Jeg holdt meg unna vg.no lenge fordi jeg visste det var bilde av en orm der. Vurderte faktisk å sende mail til vg om de kunne si fra når bildet var fjerne fra forsiden. Ja, bare syns jeg er gal, men sånn er det bare!
Ma03 Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Jeg går mye i skog og mark og har hittil ikke møtt på en eneste hoggorm. Og som nevnt lenger opp her så er ormen mye mer redd enn deg
Capricorn Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Jeg går mye i skog og mark og har hittil ikke møtt på en eneste hoggorm. Og som nevnt lenger opp her så er ormen mye mer redd enn deg Ja, det sier alle som prøver å narre meg ut på tur. Jett, hvem som ser dem. Jo, det er MEG!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå