oven Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Vi er to vennepar i 30 åra som skal reise en god langhelg til Aberdeen. Ingen av oss har vært der før og har lyst å få med oss mest mulig på turen. Hvor kan dere anbefale inntak av mat hvor finner vi festlighetene Vi liker også kultur, så må jo gå i noen kirker etc. Vil gjerne ha innspill på ting som dere har opplevd som megabra der borte :D
Red headed girl Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Selv har jeg bare vært innom Aberdeen på vei til Glasgow osv, så aner ikke hva byen byr på. Men anbefaler å lese denne artikkelen, du finner nok litt tips der: Min lenke
oven Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Takke takk Eneste jeg har hørt er at det er gooode shoppingmuligheter, så ser jo veldig frem til det da :gjeiper:
tineline Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Aberdeen har vel ikke så utrolig mange spesielle sights, annet enn at byen i seg selv er urovekkende vakker. Jeg har vært der to ganger, og jeg syns det beste er å bare tusle rundt, fra pub til butikk til pub til restaurant osv. Ja, det er flust av shoppingmuligheter der! Skikkelig trivelig by, og du finner sikkert en flott, stor kirke eller lignende, men jeg syns nå helst det er sjarmen som gjør det til en plass å reise til. Ikke glem å prøve haggisen, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå