Rosenrød Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Vi er fire veninner på ca 30 år som skal øyhoppe i Hellas i juli/august. Aner ikke hvilke øyer vi vil til, er det noen som har gode tips? Vi flyr til Athen.
livesen Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Vi er fire veninner på ca 30 år som skal øyhoppe i Hellas i juli/august. Aner ikke hvilke øyer vi vil til, er det noen som har gode tips? Vi flyr til Athen. Kykladene , særlig antiparos og småkykladene . her er en bra side . http://www.islandstrolling.com/
Bernina Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Naxos, Paros og Sifnos. Sistnevnte har jeg nettopp hørt veldig mye bra om, fra et vennepar av meg som er på øyhopping hvert år! Se på dette da!!
Rosenrød Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for svar, folkens!! Vi har allerede nesten bestemt oss for Antiparos, men vil også innom en øy som er litt større og har litt mer liv. Tenker litt på Naxos eller Mykonos?
Bernina Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Jeg er veldig glad i Naxos. Også har vi alltid pleid å drikke Margaritas på Picasso, derfor linken til den restauranten (de har restaurant i byen og på Plaka Beach)
livesen Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Tusen takk for svar, folkens!! Vi har allerede nesten bestemt oss for Antiparos, men vil også innom en øy som er litt større og har litt mer liv. Tenker litt på Naxos eller Mykonos? Både naxos og mykonos er livlige øyer med mye morro, personlig liker jeg bedre mykonos enn naxos. Begge øyene er også nær antiparos. Endret 2. juli 2010 av livesen
Rosenrød Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Så herlig å få tips! Bernina, den linken din så fantastisk ut! Må kanskje ta en drink der, vi også:-) Andre forslag til hva som er kjekt å gjøre på disse øyene? Strand er jo et must, men sånn ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå