Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i mange år kun brukt Lancome Definicils og alltid kjøpt den taxfritt. Må kjøpe meg en her hjemme i dag og har ikke lyst å bruke så mye penger på den (den er ganske dyr i parfymeriet)

Har dere noen tips til en litt billigere, men bra? Viktig at den sitter godt og ikke klumper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ikke har fått kjøt meg favoritten min på tax free, så kjøper jeg Max Factor sin Masterpiece. Den har fin konsistens, klumper ikke, legger seg jevnt på vippene, og i tillegg syns jeg børsten er veldig bra.

Skrevet

Max Factor Masterpiece er favorittmascaraen min, uansett merke. :)

Skrevet

Er det den dobble?

Skrevet

Nei, den gullfargede. :) Jeg kjøpte også den nye Lash Extension Effect, men selv om den gir et fint resultat, må man jobbe mye med den. Masterpiece er på tilbud hos H&M nå, til 98 kroner.

Skrevet

Før har jeg brukt både Maybelline og den billigste til H&M. Jeg har såppas lange og fine vipper naturlig at jeg ikke trenger noe ekstra egentlig. "Vnlig2 mascara holder. Nå bruker jeg Kanebo 38 fordi den er så enkel å få av.

Skrevet

Jeg bruker Isadora sin extra volume build-up maskara og når jeg trener og på stranden osv. bruker jeg Isadora extra volume 100% waterproof maskara

Skrevet

Max factor 2000 calorie (den med rett børste)! Får masse volum, og veldig pene vipper. Noen-og-seksti kroner på HM.

Gjest Heidie
Skrevet

Min favoritt er Max Factor False Lash Effect. Koster ca 90 kr på Cheap Smells :)

Gjest Elyssa
Skrevet

Er det noe annet enn fint resultat som er viktig for deg da? Ingredienser f.eks?

Har desverre funnet ut at de mascaraene som blir mest brukt, inneholder så mye rart at jeg helst ikke vil ha de i nærheten av øynene.

Har brukt Max Factor Masterpiece og Dior Iconic lenge, men skal prøve å finne noe annet nå. Disse tester også på dyr. Dumt, for de gir det beste resultatet for meg:)

Skrevet

Er det noe annet enn fint resultat som er viktig for deg da? Ingredienser f.eks?

Har desverre funnet ut at de mascaraene som blir mest brukt, inneholder så mye rart at jeg helst ikke vil ha de i nærheten av øynene.

Har brukt Max Factor Masterpiece og Dior Iconic lenge, men skal prøve å finne noe annet nå. Disse tester også på dyr. Dumt, for de gir det beste resultatet for meg:)

Resultatet og hvordan den er å påføre er viktig for meg. Innholdet har jeg ikke tenkt over, men det er viktig at de ikke er testet på dyr!

Skrevet

Bruker Telescopic fra Loreal, utrolig bra :)

Skrevet

L'oreal sin nyeste maskara er himmelen for meg. Volume Million Lashes. Gummibørste som gir supert med både lengde og volum uten å klumpe en plass. Løøøøve it!

• 2 uker senere...
Skrevet

Max factor 2000 calorie (den med rett børste)! Får masse volum, og veldig pene vipper. Noen-og-seksti kroner på HM.

Enig, denne har vært min faste følgesvenn i flere år nå :rødme:

Skrevet

Jeg har blitt veldig glad i Clinique high impact curling mascara, den er ikke testet på dyr, fås billig på nett, skiller vippene perfekt, drysser ikke, fjernes lett med varmt vann, holder gjennom ALT, buer og forlenger vippene godt :) Koster 146 kr på strawberrynet, tror den finnes billigere på ebay også. Den eneste mascaraen jeg har kjøpt flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...