Gjest Sigrid Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Vi har vært sammen i 2 år. Cluet er at av og til så ramler kuken hans ned og da må han runke for å få den stiv. regner med det er prestasjonsangst og vi har snakket om det og jeg er god og snill med han når det skjer. Det jeg undrer meg litt på er : Hvorfor må han runke den stiv? Hvorfor blir den ikke stiv/han blir kåt av å se på meg? Hvorfor må han runke for å få den opp? Unnskyld meg hvis dette høres teit ut men bare lurte på om noen av dere menn kunne forklare meg dette? Har det noe med tenningen på meg å gjøre siden han må runke sin egen kuk for å få den til å stå. Det holder ikke å se på meg selv om jeg er naken og fingrer meg selv framfor han
I Grosny Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Vi har vært sammen i 2 år. Cluet er at av og til så ramler kuken hans ned og da må han runke for å få den stiv. regner med det er prestasjonsangst og vi har snakket om det og jeg er god og snill med han når det skjer. Det jeg undrer meg litt på er : Hvorfor må han runke den stiv? Hvorfor blir den ikke stiv/han blir kåt av å se på meg? Hvorfor må han runke for å få den opp? Unnskyld meg hvis dette høres teit ut men bare lurte på om noen av dere menn kunne forklare meg dette? Har det noe med tenningen på meg å gjøre siden han må runke sin egen kuk for å få den til å stå. Det holder ikke å se på meg selv om jeg er naken og fingrer meg selv framfor han Det handler vel også litt om mekanikk og blodomløp. Og stivheten varer jo ikke evig heller. Han kan godt ha veldig lyst på deg selv om blodet ikke fyller opp der det skal hele tiden, samtidig kan en tanke i feil retning distrahere og mykne.
pusleline Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Tror menn er veldig forskjellig her, tviler på at det har noe med lyst å gjøre. Vet i mitt forhold at hvis han er sliten i utgangspunktet kan det være behov for å runke den stiv igjen innimellom, eller om han skulle ha mye bekymringer i hodet. Blodomløp kan jo være varierende fra person til person. Min kjæreste måtte ha en pause underveis første gang vi hadde sex, han kommenterte det selv at det var slik av og til, og jeg vet jo at han tente på meg. Menn er vel som oss damer, lysten varierer, og det samme gjør energien som skal til for å kunne nyte til det fulle.
Jalp Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Og hvis man har sex uten egentlig å ha særlig lys, da kan ereksjonen forsvinne. Er man svært kåt, er det vanligvis ikke noe problem med ereksjoenen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå