Gå til innhold

Baseballjakke

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en slik en baseballjakke, men lurer på om det allerede er litt "ut"? Vil den vare til neste år tror dere?

Prøvde en på Gina Tricot i går, syntes den var fin, men lurte på om det fortsatt er kult, eller om det er passè og teit å gå med nå..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IN i sommer, absolutt :)

Men hvorfor bryr du deg om det er in eller ut? Det er jo kjempe flotte jakker, har et par stykker selv.

Skrevet

In:)

Har en selv som jeg er veldig glad i.

Syns ikke de pastellfarga på Gina T. er noe særlig, men de røde og blå er fine!

Har selv en mørk rosa og grå, fra den første "baseballjakke-kolleksjonen" til Gina T.

Gjest scorpius
Skrevet

Selv synes jeg det er litt "fjortis", men hver sin smak ;)

Gjest scorpius
Skrevet

Selv synes jeg det er litt "fjortis", men hver sin smak ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

blæææh. har aldri falt i smak for min del. Jeg syntes og det er litt fjortiss.

Skrevet

det er IN hele sommeren, har et par jakker selv, og føler meg som jeg er med i en av de gamle amerikanske filmene :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig veldig stygt og harry.

Skrevet

Ettersom alle jeg har sett med disse jakkene har vært +/- 15år vil jeg si det er ut.

Skrevet

Det er så ut som du får det! Ingenting er lenger inn når absoutt alle jenter mellom 13 og 16 har det. Er bare sånn det er. Ikke er de særlig pene heller...

Gjest Pjuskeline
Skrevet

Absolutt in, men om det er kult/fint er jo en annen sak! :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes rett og slett det er tragisk, men det har nok mye med å gjøre at jeg eier en "orginal" jakke, eller hva jeg skal kalle det. Kom nettopp tilbake fra USA og har en lignende jakke som jeg fikk ved å spille på varsity :)

Skrevet (endret)

Har den røde fra Bik Bok, men kommer nok ikke til å bruke den så utrolig mye lenger enn ut sommer/høst i år, i og med at de fleste kommer til å henge seg med på moten etterhvert.. Og da blir jeg lei :ler:

Endret av sophiaM
Skrevet

Det er stygt. Hvorfor investere i noe så harry, når det finnes masse fint og tidløst der ute? Ikke fall i fjortisfella.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jakkene er inn ja, men kansje litt fjortis??

Synes det er litt synn at de er kommet så på mote igrunn, for jeg hadde veldig lyst på en slik jakke for noen år siden. Men nå når alle går med dem blir det så "saueflokk" om dere skjønner. Og når de endelig er ut av motebildet er man jo blitt lei pga overeksponeringen :P

Skrevet

Det er så ut som du får det! Ingenting er lenger inn når absoutt alle jenter mellom 13 og 16 har det. Er bare sånn det er. Ikke er de særlig pene heller...

Indeed.

Skrevet

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...