Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hei Jeg var uten med noen venninner på byen for noen dager siden. Etter en stund kom en mann som de andre jentene var kjent med. Jeg hilste på denne mannen som var noen år eldre enn meg, og jeg syntes han var kjempe kjekk. Han kjørte oss til et sted hvor vi skulle ha selskap, han var også invitert. Vi pratet litt sammen alene i et rom med noen øl, og ble litt bedre kjent. Jeg syntes han var kjempe morsom å prate med, og det endte med at vi begge startet å kline. Da vi gikk ut av rommet holdt vi litt i hånden mens vi satt ved siden av hverandre. Selskapet var ikke så langt i fra der han bodde, og han spurte om vi ikke skulle dra hjem til han. Det gjorde vi og det endte med sex. Han ga meg herlige komplimenter, og det gjorde jeg til han og. Han ble overasket på mange ting han tente på som jeg gjorde uten at han hadde spurt etter det. Fikk lære etter hvert at dette er en person som blir kåt veldig ofte, men han er fryktelig snill! Så, etter sexen sov jeg hos han. Før vi sovnet ville han se meg i øynene, Han strøk meg over alt før vi sovnet og han klemte meg inntil seg med hele kroppen. Han koste med meg, kysset meg på kinnet mens jeg sov, lente seg til halsen min for å klemme flere ganger den natten, han kunne også komme til å ta å holde meg i hånden over brystet sitt. Det var så herlig. Vi holdt forresten på et par ganger i sengen før vi sovnet Det endte med at vi kunne tenke oss sex flere ganger etter dette, har faktisk kontakt på nett og mobil. Prater mye sammen etter den dagen. Jeg kjenner det at jeg begynner å like han. Men jeg lurer på noe, han har ikke sagt at vi skal bli sammen, det er jo tross alt litt tidlig, men tror dere at de tegnene han viste i sengen, det at han ønsker kontakt med meg og besøk av meg er et tegn på at han er interessert? Vi har pratet litt, og jeg viser interesse for ham, men han sier at det er vanskelig for ham å få følelser. Jeg fikk uansett fri bane til å prøve sa han. Tror dere at han kan virke litt sjenert, at han kanskje kunne tenke seg å bli sammen med meg, ble kjent med meg, noe mer enn bare sex? Kan menn forelske seg hvis sexen og kvinnen er god for han, og kanskje har noen felles interesser? Vet at de er litt forskjellige på det, men hvordan skal man varme opp en manns følelser? Vi er begge i midten av 20årene, men bor noen timer unna hverandre.
Gjest Grynte Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Hei Jeg var uten med noen venninner på byen for noen dager siden. Etter en stund kom en mann som de andre jentene var kjent med. Jeg hilste på denne mannen som var noen år eldre enn meg, og jeg syntes han var kjempe kjekk. Han kjørte oss til et sted hvor vi skulle ha selskap, han var også invitert. Vi pratet litt sammen alene i et rom med noen øl, og ble litt bedre kjent. Jeg syntes han var kjempe morsom å prate med, og det endte med at vi begge startet å kline. Da vi gikk ut av rommet holdt vi litt i hånden mens vi satt ved siden av hverandre. Selskapet var ikke så langt i fra der han bodde, og han spurte om vi ikke skulle dra hjem til han. Det gjorde vi og det endte med sex. Han ga meg herlige komplimenter, og det gjorde jeg til han og. Han ble overasket på mange ting han tente på som jeg gjorde uten at han hadde spurt etter det. Fikk lære etter hvert at dette er en person som blir kåt veldig ofte, men han er fryktelig snill! Så, etter sexen sov jeg hos han. Før vi sovnet ville han se meg i øynene, Han strøk meg over alt før vi sovnet og han klemte meg inntil seg med hele kroppen. Han koste med meg, kysset meg på kinnet mens jeg sov, lente seg til halsen min for å klemme flere ganger den natten, han kunne også komme til å ta å holde meg i hånden over brystet sitt. Det var så herlig. Vi holdt forresten på et par ganger i sengen før vi sovnet Det endte med at vi kunne tenke oss sex flere ganger etter dette, har faktisk kontakt på nett og mobil. Prater mye sammen etter den dagen. Jeg kjenner det at jeg begynner å like han. Men jeg lurer på noe, han har ikke sagt at vi skal bli sammen, det er jo tross alt litt tidlig, men tror dere at de tegnene han viste i sengen, det at han ønsker kontakt med meg og besøk av meg er et tegn på at han er interessert? Vi har pratet litt, og jeg viser interesse for ham, men han sier at det er vanskelig for ham å få følelser. Jeg fikk uansett fri bane til å prøve sa han. Tror dere at han kan virke litt sjenert, at han kanskje kunne tenke seg å bli sammen med meg, ble kjent med meg, noe mer enn bare sex? Kan menn forelske seg hvis sexen og kvinnen er god for han, og kanskje har noen felles interesser? Vet at de er litt forskjellige på det, men hvordan skal man varme opp en manns følelser? Vi er begge i midten av 20årene, men bor noen timer unna hverandre.
Gjest Grynte Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Syns det virker som han er veldig opptatt av deg allerede. Dette går nok bra! Men ikke rush!
hilde1 Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Si at du ikke vil mer enn forhold, ikke press ham. etter en stund får han nok følelser, og da er det han som vil mer, og du har ikke presset ham til noe pleier å funke fint !
~white lady~ Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Fins mange menn der ute som bare ønsker litt sex og nærhet i ny og ne, uten forpliktelser. Forøvrig er det vel sånn at en del ikke anser jenter som har sex første kvelden som kjærestemateriale. Jeg har vært der selv, men uansett hvor mye jeg strevde, så klarte jeg ikke å dra han i land... Men for all del, ikke gi opp! Miracles can happen Gjør deg kostbar og la han få jakte litt. La han også tro at det er flere der ute som er interessert i deg, så klarer du muligens å vekke litt sjalusi i han. Lykke til!
einna Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Player-alarmen går hos meg, men du vet jo aldri.. Til og med playere får seg ofte dame til slutt, da gjerne i midten av 20årene (i følge min begrensede erfaring på området).
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Jeg lurer litt her, kan en kvinne også være player, eller er den en mannsgreie?
Gjest Ellah Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Før min del er jeg også ute etter sex og nærhet, nesten så desperat at jeg driter i om det er en player, men jeg har også noe på gang med en som jeg er litt betatt av nå. Tenker mye på han, vil til han, ha sex med han osv. Men om han er en player, så får vi uansett begge sex, og han har ikke noen andre han har sex med nå. Men prøv å holde kontakt, snakk litt om andre ting også, enn bare kåthet og sex Kanskje du er heldig, jeg håper på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå