Gå til innhold

Jeg vil selge klær

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettsteder er det lurt å selge klærne via?

Jeg vil gjøre dette særiøst, og jeg har MANGE klær å selge. Det må derfor være et sted der jeg kan ha rundt 1000 bilder (det er ca. så mange plagg jeg skal selge, og jeg må jo ha bilder av alle plaggene selvfølgelig).

Er det OK å lage en salgsblogg? Hvordan ordner jeg det da med betaling osv.? Hvor dyrt er det på finn.no f.eks.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kanskje opprette en salgsblogg? Høres for meg ut som det beste alternativet :) Å det er mye mer oversiktlig i tillegg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettsteder er det lurt å selge klærne via?

Jeg vil gjøre dette særiøst, og jeg har MANGE klær å selge. Det må derfor være et sted der jeg kan ha rundt 1000 bilder (det er ca. så mange plagg jeg skal selge, og jeg må jo ha bilder av alle plaggene selvfølgelig).

Er det OK å lage en salgsblogg? Hvordan ordner jeg det da med betaling osv.? Hvor dyrt er det på finn.no f.eks.?

Hvorfor prøver du ikke på finn.no med 20-30 plagg først, så får du sett om mye blir solgt? Tenker på at du slipper mye styr hvis det ikke skulle lønne seg/selge bra :)

Gjest Agurkolat
Skrevet

Viss det er vintage, så kan jo du selga da på etsy.com

Kva slags klede er da du har? Bare plain HM, eller meir dyrare merker som er kvalitet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tja, klær kjøpt på HM for tre år siden er vel neppe vintage, så... :fnise:

Neida, er mange fine ting fra forskjellige steder. Grunnen til at jeg vil selge er vektøkning, så det er jo klær jeg faktisk kunne gått med selv hvis jeg hadde vært tynnere.

Det skal være jævelig billig. 20,- for topper og 30,- for gensere osv... Jeg vil bare bli kvitt klærne egentlig, men siden det er så mye, så vil jeg ikke bare kaste det eller gi det bort til Fretex.

Typen nevnte noe om Paypal hvis jeg skal åpne salgsblogg og selge det via det. Noen erfaringer med Paypal?

Skrevet

Hva med å opprette en blogg, eller prøve å selge på finn.no? :)

Skrevet

på Trendbazar.no kan du legge ut det du skal:)

Skrevet

Eg har moteblogg (http://reginef.blogg.no/), og gjør mange bomkjøp på nettet, ofte ting som e for store for meg, så eg skal lage meg salgsblogg no.. og e ikkje tenkt å gjøre det noke avansert. Skal bare sende ting i postoppkrav til folk, kjøper må betale porto sjølv, og det e ei ganske vanlig og grei ordning dei fleste har på salgsblogger.. ei veninne av meg har ein salgsblogg, her e link til den: http://brunettemas-shop.blogspot.com/

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...