Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #21 Skrevet 2. juli 2010 Tja... har gjort det av og til, men liker ikke så godt smaken så jeg prøver å unngå det. Om det er litt siden han var inne i meg har liksom saftene mine stivnet litt også og det merkes godt at det er et lag som sprekker ogs smulder opp noe jeg heller ikke liker så godt. Så jeg prøver enten å fjerne litt dette laget med å runke ham litt, eller har også av og til en klut liggende som jeg tørker litt med. Andre ganger går det helt fint og det gjør meg ikke noe. Jeg er veldig kresen på smak, og klarer heller ikke å svelge. Det har ikke noe med at jeg mener det er uhygienisk å gjøre, eller at jeg ikke tankler tanken. Jeg liker rett og slett ikke den noe metalliske smaken som kommer, heldigvis er ikke han like kresen som meg haha. Men det er jo mange gutter som ikke liker å kysse dama like etter at hun har tatt i mot ladningen i munnen heller. Det er ganske normalt å ikke like helt tanken på å ha sine egne kroppsafter i munnen...
Heisannmannen Skrevet 2. juli 2010 #22 Skrevet 2. juli 2010 Det finnes lite som er så tennende som en kvinne som liker smaken av oss begge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå