Gå til innhold

Suger dere han...

Fremhevede innlegg

Gjest Vigdis
Skrevet

...etter at han har vært inni dere?

Vigdis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope..

Er så "kresen" , at han må være nyvasket først :filer:

Skrevet

Har ikke noe i mot det :lur:

Skrevet

ikke no stress..

Skrevet

Nope..

Er så "kresen" , at han må være nyvasket først :filer:

Så "kresen" er jeg også!

Skrevet

Ja.

Skrevet (endret)

-

Endret av Potetgull
Skrevet

Kommer helt an på.

Gjest molte
Skrevet

Har ikke noe imot det, men når han først er inne, kommer han ikke ut igjen før det er for sent :ler:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Ja. Er det noen som oppfatter det som uhygenisk? Mer uhygenisk enn å bare suge ham? Da burde man jo være skeptisk til å la ham utføre oralsex også. Og i alle fall på å kysse ham etterpå. Det er i grunn ikke noe som har bekymret meg. Begge er jo rene.

Gjest No_glitter
Skrevet

Ja det gjør jeg. Selv om jeg må innrømme at de første sekundene ikke alltid er de beste :gjeiper:

Skrevet

Ja, det har jeg ingen problemer med.

Gjest No_glitter
Skrevet

Ja. Er det noen som oppfatter det som uhygenisk? Mer uhygenisk enn å bare suge ham? Da burde man jo være skeptisk til å la ham utføre oralsex også. Og i alle fall på å kysse ham etterpå. Det er i grunn ikke noe som har bekymret meg. Begge er jo rene.

Uhygienisk? Det som ikke kommer fra ham, kommer fra meg selv. Vi er renslige og vasker oss før sex så nei det synes jeg ikke. Han tenner på at jeg gjør det også :skratte:

Skrevet

Ja, ikke noe problem. Tenner på å smake meg selv. :)

Skrevet

Har ikke så mye med renhet eller hygiene å gjøre, mer at jeg ikke takler "smaken" av meg selv :spy: Ja, jeg er skeptisk til å la ham utføre oralsex på meg også (turnoff), og jeg kysser ham ikke etterpå. :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...