kulu-kulu Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Nope.. Er så "kresen" , at han må være nyvasket først
Shopoholiker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Nope.. Er så "kresen" , at han må være nyvasket først Så "kresen" er jeg også!
Potetgull Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 (endret) - Endret 14. november 2011 av Potetgull
Gjest molte Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Har ikke noe imot det, men når han først er inne, kommer han ikke ut igjen før det er for sent
Gjest Airi Chikako Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Ja. Er det noen som oppfatter det som uhygenisk? Mer uhygenisk enn å bare suge ham? Da burde man jo være skeptisk til å la ham utføre oralsex også. Og i alle fall på å kysse ham etterpå. Det er i grunn ikke noe som har bekymret meg. Begge er jo rene.
Gjest No_glitter Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Ja det gjør jeg. Selv om jeg må innrømme at de første sekundene ikke alltid er de beste :gjeiper:
Gjest No_glitter Skrevet 2. juli 2010 #18 Skrevet 2. juli 2010 Ja. Er det noen som oppfatter det som uhygenisk? Mer uhygenisk enn å bare suge ham? Da burde man jo være skeptisk til å la ham utføre oralsex også. Og i alle fall på å kysse ham etterpå. Det er i grunn ikke noe som har bekymret meg. Begge er jo rene. Uhygienisk? Det som ikke kommer fra ham, kommer fra meg selv. Vi er renslige og vasker oss før sex så nei det synes jeg ikke. Han tenner på at jeg gjør det også
FantasDick Skrevet 2. juli 2010 #19 Skrevet 2. juli 2010 Ja, ikke noe problem. Tenner på å smake meg selv.
Elena Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 Ja. Er det noen som oppfatter det som uhygenisk? Mer uhygenisk enn å bare suge ham? Da burde man jo være skeptisk til å la ham utføre oralsex også. Og i alle fall på å kysse ham etterpå. Det er i grunn ikke noe som har bekymret meg. Begge er jo rene. Har ikke så mye med renhet eller hygiene å gjøre, mer at jeg ikke takler "smaken" av meg selv Ja, jeg er skeptisk til å la ham utføre oralsex på meg også (turnoff), og jeg kysser ham ikke etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå