Gå til innhold

Kjøpte Ipod Shuffle G4, men oppdaget nå at det er G2

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte i dag en ipod shuffle med 4 GB, men da jeg koblet den til itunes, oppdaget jeg at det bare var 2 GB. Dette er jo irriterende, ettersom jeg har betalt for en med 4 GB, de er jo tross alt noen hundrelapper dyrere. Jeg oppdaget det ikke før jeg hadde begynt synkroniseringen med itunes-biblioteket. Hva bør jeg gjøre nå? At jeg ikke oppdaget det før synkroniseringen begynte, betyr det at jeg liksom har "brukt opp" produktet og ikke kan gå tilbake og klage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skal du selvsagt klage på. Ta med deg iPoden og kvitteringen tilbake til butikken i morgen den dag!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette skal du selvsagt klage på. Ta med deg iPoden og kvitteringen tilbake til butikken i morgen den dag!

TS

Ok :) Håper jeg får byttet den!!

TS

Skrevet

Jeg håper virkelig det går i orden for deg, fortell gjerne hvordan det gikk. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS

Heia! Fikk byttet den inn i en med 4GB, men da jeg kom hjem og koblet den til i tunes, oppdaget jeg at den heter "Randis ipod" og det var lagt beslag på en del bytes i lyd.... Ergo den må være brukt!!! Sjokk sjokk.

Da tror jeg alternativet må bli å få pengene tilbake?

TS

Skrevet

G4 tror jeg betyr 4. generasjon, ikke 4 GB :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

G4 tror jeg betyr 4. generasjon, ikke 4 GB :-)

TS

I hvertfall skulle den være med 4 gigabytes, det er den nå, men den er brukt av en som heter Randi, med hennes musikk på, og det er jo ikke noe stas for meg......:)

TS

Skrevet

Er da ikke sikkert at den iPoden er mer brukt enn den du har levert tilbake. Var den slitt? Musikken til denne Randi kan du uansett slette.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke sikkert at den iPoden er mer brukt enn den du har levert tilbake. Var den slitt? Musikken til denne Randi kan du uansett slette.

TS

Jo, selvfølgelig kan jeg slette musikken til Randi:)

Nå har det uansett ordnet seg, fikk byttet den inn i en ubrukt.

Synes en ipod er litt personlig, som en personlig data eller som et par sokker, blir for intimt for meg å bruke en personlig gjenstand, med mindre jeg overtar den etter noen som jeg kjenner godt.

TS

Skrevet

Man skal da ha et nytt produkt når man kjøper noe sånt (eller hva som helst, med mindre man går i en bruktbutikk). Jeg hadde aldri godtatt å fått en brukt en.

Skrevet

Hallo? Varer som de får inn igjen skal de vel selge som B-vare (eller hva det nå heter) til redusert pris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...