Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg virkelig hater denne varmen . 25 grader inne er for varmt. Jeg vil ha 19-20 inne. Klarer ikke å gjøre noe heller. Hvordan holder dere ut i denne varmen?
Aubree Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg virkelig hater denne varmen . 25 grader inne er for varmt. Jeg vil ha 19-20 inne. Klarer ikke å gjøre noe heller. Hvordan holder dere ut i denne varmen? varme og varme fru blom.. hihi her i trondheim kom aldri sommeren noe særlig.. men i morgen skulle vi få 28-30 grader og jeg GLEDER meg tar i mot all varme jeg kan få
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Er ikke glad i varmen jeg heller, så holder meg for det meste innendørs om dagen med åpne vinduer og vifte på Så går jeg heller tur om kvelden når det er kjøligere, og har fordelen av at jeg jobber natt
I.am.me Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Den typiske nordmann Om sommeren: "det er for varmt!" Om vinteren: "det er for kaldt!" Om natten: "det er for mørkt!" Om dagen: "det er for lyst!" Om høsten: "jippi jeg skal til syden å sole meg!" I syden: "nei her er det 25 grader, det er alt for varmt, nå skal jeg hjem!" Syt og bæs hele døgnet. Er det for varmt inne, så sett opp et vindu davel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Den typiske nordmann Om sommeren: "det er for varmt!" Om vinteren: "det er for kaldt!" Om natten: "det er for mørkt!" Om dagen: "det er for lyst!" Om høsten: "jippi jeg skal til syden å sole meg!" I syden: "nei her er det 25 grader, det er alt for varmt, nå skal jeg hjem!" Syt og bæs hele døgnet. Er det for varmt inne, så sett opp et vindu davel. Ja, det har vi meg der. Vindueene er forresten oppe.
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Den typiske nordmann Om sommeren: "det er for varmt!" Om vinteren: "det er for kaldt!" Om natten: "det er for mørkt!" Om dagen: "det er for lyst!" Om høsten: "jippi jeg skal til syden å sole meg!" I syden: "nei her er det 25 grader, det er alt for varmt, nå skal jeg hjem!" Syt og bæs hele døgnet. Er det for varmt inne, så sett opp et vindu davel. Tja,ikke all av oss som klager når regnet høljer ned og vi har skikkelig god høststorm
Antlers Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er helt enig i at 25 grader innendørs er altfor varmt (om sommeren). Du kan jo alltids trøste deg med at du ikke bor her hos meg, hvor det er lavt under taket og gjennomsnittstemperaturen på solfylte dager er 35 varmegrader (med vinduene åpne og vifta på). På de verste dagene kan det komme opp i 40 grader inne hos meg, men da bor jeg omtrent nede i elven uansett. Alt over 22 varmegrader utendørs er for varmt for meg, og i dag har jeg tatt meg en kald dusj 6 ganger. Er absolutt et vintermenneske, og selv om jeg kan påpeke at "Oi, i dag var det kaldt", klager jeg aldri på noe annet vær enn denne ulidelige varmen. Det går så til de grader ut over nattesøvn og humør
cilipili Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Den typiske nordmann Om sommeren: "det er for varmt!" Om vinteren: "det er for kaldt!" Om natten: "det er for mørkt!" Om dagen: "det er for lyst!" Om høsten: "jippi jeg skal til syden å sole meg!" I syden: "nei her er det 25 grader, det er alt for varmt, nå skal jeg hjem!" Syt og bæs hele døgnet. Er det for varmt inne, så sett opp et vindu davel. Jeg synes det er helt greit om høsten, våren er også fin. Jeg klarer rett og slett ikke å håndtere varmen når den går over 23 grader. Det er til tider ulevelig. Så jeg har lov å klage. Jeg klager ikke når det regner, som alle andre. Jeg klager når det er for varmt. Har nok ikke samme syn på stygt og fint vær som alle andre
cilipili Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Tror denne tråden passer deg, TS http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=338174
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Jeg er heller ikke så glad i varmen. Og jeg er heller ikke blandt de som reiser til syden om høsten, samtidig med som jeg klager på varmen om sommeren. Jeg liker ikke sterk varme, hverken her hjemme eller i syden. Men jeg liker heller ikke sterk kulde og altfor lange vintre. Noe midt i mellom er best. Derfor elsker jeg høsten i Norge. Temperaturen er passelig, ikke for varmt og ikke for kaldt. Og så er det så flotte farger om høsten! Om høsten slipper jeg også dette litt krampaktige som alltid er der om sommeren. Da skal vi alle være så glade og lykkelige, og vi reiser hit og dit på ferie. Synes det der er litt slitsomt, jeg.
Gjest Pippelipp Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Hvis det er varmere ute enn inne, lukker du vinduene og stenger skoddene, hvis du har. Da holder du varmen ute. Jeg sitter i Sveits med 30-35 varmegrader den siste uka og hvis ikke jeg lukker alle vinduer tidlig nok, blir det helt uutholdelig innendørs etter hvert. Når det kjøles ned uti kveldinga, åpner du opp igjen og bytter ut lufta
Wonders Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 kjære varme ts, du er nok overopphetet. Det er kjipt å bli alt for varm ja... og ikke ha noe sted å kjøle seg ned... I Oslo hadde vi minus 24 grader i vinter, og jeg trodde jeg skulle dæva. Vagget rundt i varme klær og klarte ikke se slutten på tundra'n. Vi kjøpte air contdition på elkjøp i fjor høst, og den er hellig. http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/klima-varme/klimaprodukter/MPA9KWRN/matsui-air-condition Den går på strøm og har et rør som stikker ut av vinduet, og vi tetter med noen vanlige håndklær så varmen ikke kommer inn igjen. Er plassert på soverommet så klart. Får den helt ned i 12 grader eller noe. Pleier å sette den på 17 grader noen timer før vi legger oss...Den har timer-funkjson, men bråker litt så den skrues av når vi er klare til køys. Ellers har vi alle gardiner trekkt for så ikke solen varmer så mye. Dersom du blir ekstremt varm: Kjøl ned håndledd og ankler, disse ytterpunktene pumper det nedkjølte blodet rundt i kroppen, og du føler seg bedre.
Rosalie Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Den typiske nordmann Om sommeren: "det er for varmt!" Om vinteren: "det er for kaldt!" Om natten: "det er for mørkt!" Om dagen: "det er for lyst!" Om høsten: "jippi jeg skal til syden å sole meg!" I syden: "nei her er det 25 grader, det er alt for varmt, nå skal jeg hjem!" Syt og bæs hele døgnet. Er det for varmt inne, så sett opp et vindu davel. Jeg misliker værsyting noe så inni granskaugen.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 Kanskje det ikke er syting, men en situasjonsrapport fra virkeligheten?
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2010 #15 Skrevet 25. august 2010 Akkurat nå for tiden begynner det å bli grei temperatur igjen. Overskyet, litt regn innimellom og litt vind om nettene. Det siste er kjempefint når jeg skal sove. Endelig er høsten mulig å skimte i det fjerne. Omsider er det levelig igjen for meg også. Glovarm sommer har vart en evighet, men jeg holdt ut i år også!
smalls Skrevet 25. august 2010 #16 Skrevet 25. august 2010 Akkurat nå for tiden begynner det å bli grei temperatur igjen. Overskyet, litt regn innimellom og litt vind om nettene. Det siste er kjempefint når jeg skal sove. Endelig er høsten mulig å skimte i det fjerne. Omsider er det levelig igjen for meg også. Glovarm sommer har vart en evighet, men jeg holdt ut i år også! I en evighet har det ikke vart. Her jeg bor har vi hatt en ganske så kald sommer. å nå er det kjølig og kaldt ute.
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2010 #17 Skrevet 25. august 2010 (endret) Når en ikke er glad i den varmen som sommeren bringer med seg, er det nok en liten evighet for mange av oss, er jeg redd. Du kunne gjerne ha fått den varmen som har regjert her, dit du bor. Endret 25. august 2010 av Margareth
smalls Skrevet 25. august 2010 #18 Skrevet 25. august 2010 Når en ikke er glad i den varmen som sommeren bringer med seg, er det nok en liten evighet for mange av oss, er jeg redd. Du kunne gjerne ha fått den varmen som har regjert her, dit du bor. Da kan du tenke på hvor lang vinteren er for oss som ikke liker kulde og snø? Det er en evighet.
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2010 #19 Skrevet 27. august 2010 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Liker ikke den årstiden jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå