Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg flørtet med en kar på byen for noen måneder siden. Han tok initiativ. Møtet ble litt hastigt, for jeg måtte dra tidlig hjem. Før jeg drog utvekslet vi tlfnr. Jeg hørte aldri noe, og tok heller ikke kontakt selv. Jeg hadde mye som skjedde i livet, og følelsen av at jeg ikke var klar for noe nytt akkurat da. Men NÅ er jeg klar. Er det galskap å sende en SMS nå der jeg sier takk for sist, og hyggelig om han vil treffes/ringes/el.l en dag? Når jeg ser det utenfra lyser det ganske desperat og gal av en slik handling. Hva mener dere? Burde jeg holdt meg innen tre-dagersfristen og deretter slettet nr hans? Jeg hadde blitt glad om han sendte til meg, men menn har sansynligvis ikke de samme tankemønstrene som jenter...
Pinkyh Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Hva har du å tape? Stiller meg bak denne... Drit i regler, og gjør det du har lyst til er mitt råd. Hva så om du sender en sms etter en måned. Gjør det, og se hva som skjer. Hva er det værste som kan skje? At han ikke svarer? So what... Da har du prøvd, og slipper å lure mer.
MissStiles Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Hva har du å tape? Helt enig. Enten får du svar eller ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Takk for oppmuntring Det verste? At han har rukket å få kjæreste, som i tillegg leser SMS'ene hans, for deretter å terrorisere meg og henge meg ut offentlig. Men det er kanskje å krisemaksimere...
Pinkyh Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Takk for oppmuntring Det verste? At han har rukket å få kjæreste, som i tillegg leser SMS'ene hans, for deretter å terrorisere meg og henge meg ut offentlig. Men det er kanskje å krisemaksimere... So? Du kommer jo ikke til å få vite om det. Og hvem gidder å gjøre noe slikt du beskriver? I såfall er de latterlige mennesker. Nei, send melding, få det ut av systemet, og se hva som skjer!
Anjah Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 (endret) Fikk lyst til å svare på denne. Jeg møtte en mystisk, trivelig type på en fest. Jeg ga bort nummeret mitt, og tenkte ikke noe på å få fatt i hans. Regnet jo selvfølgelig med at han ville kontakte meg, hehe! Tiden gikk, og jeg fikk aldri noen melding eller telefon. Jeg hadde nesten glemt hele fyren da han etter 2 måneder ringte og inviterte meg på middag! Han hadde glemt navnet mitt, og hadde derav glemt hvor han skulle lete på telefonen Vel, lang historie kort; vi ble sammen kort tid etter, i fjor giftet vi oss, og om ca 2 måneder venter vi vårt første barn! Slik kan det gå, gitt Send ham en melding, du! Endret 1. juli 2010 av Anjah
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Åhhh...det var en fin historie Anjah Nå har jeg fått mye oppbacking her. Nesten så jeg fristes. Men jeg tenker jeg venter til et par menn har svart også. Har spurt et par kamerater, og begge var negative. En sa: desperat! En annen: Tenk om han har kjæreste.
Steinar40 Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Noen måneder siden .... det er lenge. Det hadde vært bedre om han kontaktet deg, tenker jeg.
kristian82 Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Jeg flørtet med en kar på byen for noen måneder siden. Han tok initiativ. Møtet ble litt hastigt, for jeg måtte dra tidlig hjem. Før jeg drog utvekslet vi tlfnr. Jeg hørte aldri noe, og tok heller ikke kontakt selv. Jeg hadde mye som skjedde i livet, og følelsen av at jeg ikke var klar for noe nytt akkurat da. Men NÅ er jeg klar. Er det galskap å sende en SMS nå der jeg sier takk for sist, og hyggelig om han vil treffes/ringes/el.l en dag? Når jeg ser det utenfra lyser det ganske desperat og gal av en slik handling. Hva mener dere? Burde jeg holdt meg innen tre-dagersfristen og deretter slettet nr hans? Jeg hadde blitt glad om han sendte til meg, men menn har sansynligvis ikke de samme tankemønstrene som jenter... Kanskje litt rart å ha ventet i flere måneder da, men er jo helt greit å sende en sms, så kan du jo heller forklare hvorfor du har ventet, om han svarer og er interessert i å ta opp igjen tråden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Sant nok. Ganske rart å ha ventet lenge. Jeg må innrømme at jeg etter en stund glemte hele nr-utvekslingen midt oppe i et annet manneprosjekt jeg prøvde å kave meg ut av. Kom plutselig over han i telefonlisten, og det fikk meg til å tenke. Jeg vet ikke om det er HAN, men det hadde vært fint å treffes igjen uten for store forventninger. Jeg må vel bare innse at ivrige menn ofte har dype ølbriller. I tillegg var han penere enn meg. For et prosjekt
Gjest Elijah Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Jeg tror ikke du finner den mann som ikke setter pris på interesse og han vil neppe oppleve deg som desperat. Det beste som finst er når en jente liker meg og viser det til meg. Det er da magi og kjemi oppstår. Jenter (og gutter) som hele tiden skal spille spill og ha skjulte hensikter er mye verre. Send ham en melding. Fortell at du hadde ikke anledning til å ta kontakt forrige gang, men at du fortsatt husker han og kunne tenke deg å møtest. For det er vel nettop sannheten? Hold det lett og ledig og bruk smilies Det er veldig sannsynlig at han er interessert. Om han ikke er det eller er opptatt, så har han iallfall blitt smigret og du har fått det ut av systemet Vinn vinn. Ingen nedside. Fortell oss hvordan det går! PS: Fin historie Anjah Gratulerer!
Millian Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 Beklager, men jeg hadde aldri sendt melding til en mann flere måneder (!) etter at jeg møtte han på byen.... Han hadde tatt kontakt hvis han var interessert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 Jeg møtte en mann på byen, vi pratet så godt sammen, og utvekslet nr. Etter 1 mnd så sendte han meg meld og vi møttes, men vi fant ut at det ikke var noe kjemi mellom oss... <men du har ingenting å tape på det. Lev idag som om du skal dø imorgen, uansett, så får du en spennende historie å fortelle barnebarna dine
Gjest Tidssone Skrevet 2. juli 2010 #15 Skrevet 2. juli 2010 Enig med de som sier at du ikke har noe å tape på det. Fortell hvordan det gikk! Jeg fikk en gang en sms fra en som hadde fått nummeret mitt et halvt år før. Årsaken til at han ikke fikk svar, handlet ikke om at han var inattraktiv, men at jeg da datet en annen mann.
Perledrøm Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Hvis det er noe der så ser man det ikke som masing. Da jeg traff min samboer maste vi begge to like mye i et kjør, vi sendte meldinger døgnet rundt, det var jo full klaff fra første minutt! Man er ikke desperat, man er interessert. Hvis han husker deg, og likte deg, så vil han sette pris på at du tar kontakt. Det verste jeg vet er folk som holder igjen på følelser. Hvorfor skal man vente i tre dager hvis man vil møte personen allerede neste dag?? Hvis det er meant to be, så får man faktisk ikke nok av hverandre.
Nuith Skrevet 3. juli 2010 #17 Skrevet 3. juli 2010 Go for it! Bare husk å presentere deg skikkelig, så han vet hvem meldingen er fra! (Kan jo også hende at han var meget interessert men ute av stand til å kontakte deg av en eller annen grunn - telefonen døde, han hadde notert nummeret feil, han faktisk sendte en melding som aldri kom frem pga systemfeil, etc - muligheten er iallefall tilstede!)
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Beklager, men jeg hadde aldri sendt melding til en mann flere måneder (!) etter at jeg møtte han på byen.... Han hadde tatt kontakt hvis han var interessert. Det samme kan jo han tenke om henne, at hun ville tatt kontakt? Hva desperasjon angår så hadde det vel vært mye mer desperat å ringe dagen etter, enn når det er gått flere måneder?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Jeg flørtet med en kar på byen for noen måneder siden. Han tok initiativ. Møtet ble litt hastigt, for jeg måtte dra tidlig hjem. Før jeg drog utvekslet vi tlfnr. Jeg hørte aldri noe, og tok heller ikke kontakt selv. Jeg hadde mye som skjedde i livet, og følelsen av at jeg ikke var klar for noe nytt akkurat da. Men NÅ er jeg klar. Er det galskap å sende en SMS nå der jeg sier takk for sist, og hyggelig om han vil treffes/ringes/el.l en dag? Når jeg ser det utenfra lyser det ganske desperat og gal av en slik handling. Hva mener dere? Burde jeg holdt meg innen tre-dagersfristen og deretter slettet nr hans? Jeg hadde blitt glad om han sendte til meg, men menn har sansynligvis ikke de samme tankemønstrene som jenter... Hæ? Er helt greit jo. Det er ikke desperat i det hele tatt! Jeg tok selv kontakt med en fyr etter ett år! og han husket meg og vi hadde noen kjempefine dates etterpå. Var jeg som dumpa ham senere. Oppfør dere voksent. desperat? nei men hallo...
Millian Skrevet 5. juli 2010 #20 Skrevet 5. juli 2010 Det samme kan jo han tenke om henne, at hun ville tatt kontakt? Hva desperasjon angår så hadde det vel vært mye mer desperat å ringe dagen etter, enn når det er gått flere måneder? Joda, det kan jo tenkes. Men jeg tror jeg ville sendt den meldingen noen måneder tidligere likevel... Mens han fremdeles hadde meg ferskt i minnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå