Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært interessert i sminke eller skjønnhetsprodukter, er fornøyd med mitt naturlige utseende.

Nå føler jeg at jeg burde bruke en spesiell krem rundt øynene, men jeg vet ikke hvilken? Har bare hørt at man må bruke en slags gel?

Jeg er aldri innom parfymeri eller sminkebutikker eller hudpleiesalonger, men nå kunne jeg tenke meg å gå innom et sånt sted å få gode råd av en som har peiling.

Hvor burde jeg gå? Jeg bor i Oslo, men drar gjerne til drammen eller ski om jeg må det.

Er det dyrt?

Vil ta godt vare på huden min i ansiktet, noe jeg gjør fra før av, men jeg føler det trengs litt pleie - spesielt rundt øynene :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg har aldri vært interessert i sminke eller skjønnhetsprodukter, er fornøyd med mitt naturlige utseende.

Nå føler jeg at jeg burde bruke en spesiell krem rundt øynene, men jeg vet ikke hvilken? Har bare hørt at man må bruke en slags gel?

Jeg er aldri innom parfymeri eller sminkebutikker eller hudpleiesalonger, men nå kunne jeg tenke meg å gå innom et sånt sted å få gode råd av en som har peiling.

Hvor burde jeg gå? Jeg bor i Oslo, men drar gjerne til drammen eller ski om jeg må det.

Er det dyrt?

Vil ta godt vare på huden min i ansiktet, noe jeg gjør fra før av, men jeg føler det trengs litt pleie - spesielt rundt øynene :)

Jeg har også litt problemer rundt øynene, og for meg virker det best med øyekremen til Exuviance. Men det er veldig vanskelig å si uten å se deg.

Snakk heller med en hudpleier enn en fra et parfymeri, da produktene på parfymeriet kan være litt tvilsomme ang. ingredienser e.l. De fleste hudpleieserier har gode øyekremer, så du må nesten bare prøve deg frem litt og se hva som passer best for deg. Du kan jo undersøke litt om ingredienser også, siden det virker som om du er ganske opptatt av hva du smører i ansiktet :)

Vil også si at du må være veldig forsiktig med akkurat hva du smører her. Ikke bruk vaselin eller lignende, selv om du føler deg veldig tørr. Det inneholder nemlig alt for mye fett for den tynne huden, og du kan lett utvikle forkjellige former for kviser, spesielt milier.

Lykke til!

Hilsen hudpleiestudent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...