Gjest goodtwin Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Nå vet jeg ikke helt om denne tråden passer bedre inn i tvforumet, men satte de her i aktuelle saker siden reklamefilmer byttes ut med jevne mellomrom, og de ofte tar opp aktuelle temaer =) vet heller ikke om de er noen tråder om dette fra før, men mitt lille googlesøk gav hvertfall ingen resultater. Spørsmålet er som følger, har du sett reklamen for kondomeriet på tv? Hva synes du? Selv ble jeg litt satt ut når jeg så den, ikke fordi den var så ille i seg selv, men fordi jeg var på jobb på et sykehjem og vi satt å så på tv. Det ble ganske stille blant de gamle etter den hadde vært på tv ja... Trur også kanskje jeg hadde blitt litt ubekvem om den hadde kommet når jeg hadde sett på tv med mine foreldre eller besteforeldre, men nå er ikke vi en familie som snakker høyt om sex heller... Hva tenker dere? Og et spørsmål til, er dette en reklame som går på tv hele døgnet, eller er den satt til "spesielle sendetider"(om kvelden å sånn) med tanke på barn?
RedFox81 Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Den reklamen er jo bare morsom. Og barn kommer ikke til å skjønne hva det handler om.
Gjest mei Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Jeg ler hver gang jeg ser den, selv om jeg har sett den ganske mange ganger nå. Og som taleren over meg sier, barn vil ikke forstå den.
Realisten Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Usmakelig. Akkurat som kondomeriet reklamen på vg.no og dagbladet.no. Synes ikke det er passelig med dildoer som spretter rundt når man skal lese nyheter. Men sånn er det jo blitt.
lille_lam Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Usmakelig. Akkurat som kondomeriet reklamen på vg.no og dagbladet.no. Synes ikke det er passelig med dildoer som spretter rundt når man skal lese nyheter. Men sånn er det jo blitt. Enig!
Realisten Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Enig! Men det er vel greit siden det er plastkukker? Det er jo ikke så farlig det? Hadde det vært fleshlighter i alle variasjonene de kommer ut i, hadde det nok vært en annen tone i tråden her.
Antlers Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Usmakelig. Akkurat som kondomeriet reklamen på vg.no og dagbladet.no. Synes ikke det er passelig med dildoer som spretter rundt når man skal lese nyheter. Men sånn er det jo blitt. Enig med deg. Èn ting er at folk kjøper slike ting, men jeg er så lei av det sexfikserte samfunnet vi lever i, og denne "fantastiske" frigjortheten som gjør at det er helt greit å vifte rundt med dildoer og vibratorer (alle jenter har jo en slik en ) i normale blader og aviser. For ikke å snakke om det å vise jenter som liksom får orgasme i reklamefilmer som hele familien kan se sammen. Så flott og naturlig, da.... Jeg skjønner at det er gjort med humor, men jeg synes alikevel det er svært upassende. Det er en del ting som er ok å gjøre, men ikke ok å vise frem til hele verden. Jeg og mine venner snakker ganske åpent om sex og slikt, men den første gangen vi så kondomeriet-reklamen, snudde de fleste av oss seg litt vekk fra skjermen og ble ganske stille i fem minutter etterpå.
FantasDick Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Usmakelig. Akkurat som kondomeriet reklamen på vg.no og dagbladet.no. Synes ikke det er passelig med dildoer som spretter rundt når man skal lese nyheter. Men sånn er det jo blitt. Helt enig! Men det er vel greit siden det er plastkukker? Det er jo ikke så farlig det? Hadde det vært fleshlighter i alle variasjonene de kommer ut i, hadde det nok vært en annen tone i tråden her. ...Men herregud, da.
Realisten Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 ...Men herregud, da. Men det er sant. Nesten ingen reagerer på ei dame som stønner og sukker, og ytrer at det er helt greit å bruke vibrator i beste sendetid. Hadde reklamen handlet om en mann som svømte i et basseng, og som fant ut at han skulle stappe pølsa inn i ett av disse blåsehullene og la seg pustende og presende over bassengkanten kan jeg LOVE deg det hadde blitt oppstandelser. Faens hyklere.
Gjest Bolla Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Usmakelig. Akkurat som kondomeriet reklamen på vg.no og dagbladet.no. Synes ikke det er passelig med dildoer som spretter rundt når man skal lese nyheter. Men sånn er det jo blitt. Virker ikke som det er noen her om tenker over HVORFOR det er blitt sånn. Dersom man forstår HVORFOR det er blitt sånn, så forstår man også mye mer av verden omkring seg. Tips: Dette skjedde ikke tilfeldig. Det var noen som VILLE at det skulle bli sånn. Men hvem var disse "noen"? Tenk over det.
Gjest goodtwin Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Èn ting er at folk kjøper slike ting, men jeg er så lei av det sexfikserte samfunnet vi lever i, og denne "fantastiske" frigjortheten som gjør at det er helt greit å vifte rundt med dildoer og vibratorer (alle jenter har jo en slik en ) i normale blader og aviser. For ikke å snakke om det å vise jenter som liksom får orgasme i reklamefilmer som hele familien kan se sammen. Så flott og naturlig, da.... Jeg skjønner at det er gjort med humor, men jeg synes alikevel det er svært upassende. Det er en del ting som er ok å gjøre, men ikke ok å vise frem til hele verden. Helt Enig!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #13 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er dritlei av presset og maset om at slike leketøy er så vanlig og alle trenger det osv... Jeg får ikke noe ut av det, og det får meg nesten til å føle meg unormal fordi det ikke gir meg noe. Flott at andre liker det, for all del, men jeg synes det fokuseres for mye på at enhver jente "trenger" å ha et utvalg i skuffa si. Reklamen i seg selv bryr jeg meg ikke om.
Sugerøret Skrevet 3. juli 2010 #14 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Artig reklame.Men jeg går ikke til innkjøp av ku/saue rist eller dildo pga reklamen. Selv om jeg synes reklamen er artig,må jeg være litt enig med resten her,det har blitt veldig mye fokus på sex,plastikkp'kk og andre ting.Nesten slik at en får komplekser om en ikke har sex hver dag i uka. Endret 3. juli 2010 av Kårky
Thomasine Skrevet 3. juli 2010 #15 Skrevet 3. juli 2010 Synes slike reklamer er like tullete som reklame for tamponger og barberhøvler. Trenger man det, kjøper man det uansett reklame! Og den reklamen tådstarter sikter til er helt på kanten mner jeg -selv i vår sex-frigjorte verden! Ja, de minste barna skjønner kanskje ikke hva det dreier seg om, men min 12-åring skjønner!! Og nå har han kanskje forklart for 7-åringen...Hvilke tanker gjør ikke barn seg rundt dette? Tanker jeg mener burde komme senere og IKKE fra fjernsyn eller andre media! Reklamen støter ikke meg, men den er helt unødvendig på tv hvor alle kan se den. Sikkert også sjenerende for den eldre generasjonen som kanskje ikke var like "frigjorte" som vår...? Lurer på hva menn synes om reklamen for tamponger jeg...??
Guriane Skrevet 13. juli 2010 #16 Skrevet 13. juli 2010 Trodde Kondomeriet kun hadde én reklame, jeg - hun som kjører frem og tilbake over ei ferist. Skjønner ikke hvordan noen kan bli støtt av den, så det finnes vel en til da. Men denne har jeg aldri sett :klø: Hvordan er den?
Antlers Skrevet 13. juli 2010 #17 Skrevet 13. juli 2010 Trodde Kondomeriet kun hadde én reklame, jeg - hun som kjører frem og tilbake over ei ferist. Skjønner ikke hvordan noen kan bli støtt av den, så det finnes vel en til da. Men denne har jeg aldri sett :klø: Hvordan er den? Det er en til hvor hun sitter på stuebordet mens naboene spiller høy musikk, så går hun ned og ber dem skru opp lyden, slik at det skal vibrere mer så hun kan få orgasme. Jeg skjønner faktisk at du ikke blir støtt av det, men jeg skjønner ikke at du ikke forstår at det å vise en kvinne som får orgasme i en reklame på en familiekanal kan virke støtende og svært upassende for andre
Wonders Skrevet 13. juli 2010 #18 Skrevet 13. juli 2010 (endret) mener du hun som kjører over fe-rista? Den er ok den. Den på stue-bordet er jo oxo grei, forstår hennes frustrasjon... Blir mer satt ut av MTV sine reklamer på kveldstid, for de er støtende. Mest mot de unge i publikumet... Endret 13. juli 2010 av Wonders
Lvly Skrevet 13. juli 2010 #19 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om den, har faktisk en litt morsom greie med en venninne og den reklamen. Men må si jeg blir litt småflau og synes det blir en klein stillhet når den kommer på mens jeg er med foreldre, svigers eller besteforeldre Spesielt om lillebroren til kjæresten er der, men da er det mer på hans vegne siden han alltid rødmer, hehe. Edit: Synes forøvrig at reklamer for kondomeriet ikke har noe på tv å gjøre. Folk som vil ha noe derifra vet mest sannsynelig hva de vil ha, hvor de finner butikken/hva den heter og kjøper dette. Uansett om det reklameres eller ikke. Endret 13. juli 2010 av Lvly
Guriane Skrevet 14. juli 2010 #20 Skrevet 14. juli 2010 Det er en til hvor hun sitter på stuebordet mens naboene spiller høy musikk, så går hun ned og ber dem skru opp lyden, slik at det skal vibrere mer så hun kan få orgasme. Jeg skjønner faktisk at du ikke blir støtt av det, men jeg skjønner ikke at du ikke forstår at det å vise en kvinne som får orgasme i en reklame på en familiekanal kan virke støtende og svært upassende for andre Åja, den ja, den har jeg jo sett. Men er den så ille da? Synes den er litt artig, jeg. Jeg synes det er mye annet som er mer støtende enn de reklamene der. Dessuten så går de da heller ikke så ofte. Små barn skjønner jo ikke de reklamene uansett. De som er såpass store at de forsår dem, er jo nettopp så store at de forstår hva sex er, og hva er da så farlig? Og hva gjør det om reklamen tilfeldigvis går når bestemor er på besøk? Hvis sex hadde vært fjernt for henne hadde ikke du vært her. mener du hun som kjører over fe-rista? Den er ok den. Den på stue-bordet er jo oxo grei, forstår hennes frustrasjon... Blir mer satt ut av MTV sine reklamer på kveldstid, for de er støtende. Mest mot de unge i publikumet... *Humre* Godt poeng. Som sagt, det er andre ting som faktisk er støtende. En bil som kjører fram og tilbake over ei ferist? Hallo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå