Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hei! :-) Jeg og kjæresten er veldig nysgjerrige på analsex og vi har begge lyst til å prøve dette. Det som jeg anser som et problem er at jeg tidligere har hatt hemorider. Det er nok over et år siden jeg har blødd (og det har aldri vært snakk om sprutblod for å si det sånn..), så sånn sett har jeg det ikke lenger. Men jeg har en hudutvekst med endetarmsåpningen (på utsiden), og jeg har lest over alt at dette er helt ufarlig å ha, men den sjenerer meg da. Uansett, er det farlig for meg å få noe inn der når jeg tidligere har hatt hemorider? En annen ting er at når jeg er på toalettet kan det ofte komme slim fra analen. Sant skal sies at jeg har hatt den hudutveksten siden jeg var liten, altså før jeg begynte å blø. Har ikke vært hos legen med disse problemene, noe jeg gjerne burde. Men altså; er det noen her som har hemorider og allikevel har analsex? Begge deler er jo veldig vanlig, ihvertfall hemorider, så er det noen som har hatt analsex selvom dere har endetarms "problemer"? Håper på svar! :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Prøv, om du får vondt eller får tilbake hemoroidene så er nok ikke analsex noe for deg, men det er ikke sikkert det blir noe problemer. Jeg har selv hatt hemoroider under et svangerskap og har ett par sånne hudfolder rundt analåpningen, de blør ikke, de er der bare og gjør heller ikke vondt, men hos meg så plager de meg psykisk. Men tror ikke det hadde gjort vondt å ha analsex.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Tusen takk for svar :-) Det er det samme hos meg, de gjør ikke vondt, blør ikke eller noe slikt, men de plager meg psykisk, de sjenerer meg. Vi kan ihvertfall trøste oss med at det finnes det som både er verre og farlig, og at de kan fjernes :-) Unnskyld at jeg spør, og du trenger heller ikke å svare om du føler det blir for personlig, men: har du også opplevd at det kommer slim istedenfor avføring? Lurer bare fordi det kan ha en sammenheng med de tidligere hemoridene mine kanskje?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Nei jeg har aldri opplevd at det kommer slim.
Gjest gjest Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 det du nevner om slim får meg til å tenke ulcerøs colitt.. sikkert lurt å gå til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå