Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Kan noen som har deltatt på kursene deres dele av sine erfaringer, gode eller dårlige?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har gått tre kurs med Unique Mind Esp og anbefaler det! Lærerrikt og spennende. De tar virkelig tak i essensen ved hva vi mennesker ofte må bli flinkere til. Kurset lærer deg hvordan du kan få en hverdag med god flyt og at det mulig å oppnå sine mål. det er også fokus på ESP-sansen, altså magefølelse og din indre stemme. At vi må stole på det sinnet vårt forteller oss. Kurset lærer deg en del teknikker som du kan bruke i hverdagen din. dette er gode teknikker, men det krever at du har noe selvdisiplin og klarer å bruke dem lenger en enn mnd. de aller fleste som har gått dette kurset repeterer det flere ganger, for å få "påfyll" og ny motivasjon til å bruke det i hverdagen. Min erfaring er at jeg er veldig gira etter kurs, og klarer å bruke det i to-tre mnd, før jeg etterhvert slutter. Så melder jeg meg på nytt kurs. Noen har det slik, andre jeg har snakket med har klart å få til store forandringer i livet sitt bare etter første kurs. Jeg anbefaler det. Kurset koster vel litt over 4000 NOK første gang, deretter koster repitisjon kun 500 NOK. Og du kan repetere i det uendelige... Veldig flinke kursholdere også. Dra på kurs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå