virw Skrevet 2. juli 2010 #21 Skrevet 2. juli 2010 Har du prøvd å sitte på huk når du tar den inn? Vet at det hjelper for noen. Og så er det viktig å dytte den så langt inn som mulig. Lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #22 Skrevet 2. juli 2010 Har du prøvd å sitte på huk når du tar den inn? Vet at det hjelper for noen. Og så er det viktig å dytte den så langt inn som mulig. Lykke til Hei ts her jaa jeg har fått dde til endelig
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2010 #23 Skrevet 2. juli 2010 Stimulerer klitorisen :)ja i know veldig rart..Har ingen problemer når kjæresten fingrer meg,men jeg klarer ikke.. Er det veldig rart å stimulere klitoris? Det er vel det som er å onanere, stimulere hele vulva. Man kan jo ha noe i skjeden også, selvfølgelig. Du sier at du ikke bruker fingrene, hva bruker du når du stimulerer klitoris, vibrator?
Sugerøret Skrevet 3. juli 2010 #24 Skrevet 3. juli 2010 Er verken jomfru eller ung,tvert imot jeg er 25 år og det er ubehaglig å ha i tampongen,jeg får den heller ikke helt inn.Og derfor lekker det alltid.Hvorfor skjer dette?Er ikke kjempe trang heller ingen problemer meg å ha sex osv.Noen gode tips til å få den helt inn? Ville prøvd tampax,rød tampax mini,denne er smalere enn vanlig tampax rød med GLIDEMIDDEL på innføringshylsen. http://www.beinggirl.no/kroppen-din/always-produkter/tampax-tamponger.php
Gjest Eurodice Skrevet 3. juli 2010 #25 Skrevet 3. juli 2010 Følger det ikke med en skjematisk beskrivelse i tampongpakkene hvordan man setter inn tampongen? Den skal ikke skyves inn rett opp, men skrått bakover og opp til det butter bak livmorhalsen. Da er den plassert korrekt.
Sugerøret Skrevet 4. juli 2010 #26 Skrevet 4. juli 2010 Følger det ikke med en skjematisk beskrivelse i tampongpakkene hvordan man setter inn tampongen? Den skal ikke skyves inn rett opp, men skrått bakover og opp til det butter bak livmorhalsen. Da er den plassert korrekt. Stemmer at det følger med en bildeserie hvor du ser ca.hvor tampongen skal ende.Den gir også noen tips om hvordan en kan stå,sitte osv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #27 Skrevet 4. juli 2010 Stimulerer klitorisen :)ja i know veldig rart..Har ingen problemer når kjæresten fingrer meg,men jeg klarer ikke.. Der er vi to
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #28 Skrevet 4. juli 2010 Ts ja det står instruksjon hva man skal gjøre det er ikke poenget her og heller ikke spørsmålet.Forresten det som står i pakningen er helt feil det å ha det ene benet på do setet,funker sikkelig dårlig.Takket være tips her om å spre beina mens man sitter får jeg den langt nok inn å tørr å dytte den.
Gjest Eurodice Skrevet 4. juli 2010 #29 Skrevet 4. juli 2010 Ts ja det står instruksjon hva man skal gjøre det er ikke poenget her og heller ikke spørsmålet.Forresten det som står i pakningen er helt feil det å ha det ene benet på do setet,funker sikkelig dårlig.Takket være tips her om å spre beina mens man sitter får jeg den langt nok inn å tørr å dytte den. Enhver må vel finne ut hva som funker for en selv. Du kan ikke si det er feil, det som står i pakningsvedlegget. Det passer bare ikke for deg. Jeg har aldri hatt problemer med innsetting, har stort sett holdt meg til Tampax med innføringshylse.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #30 Skrevet 4. juli 2010 Enhver må vel finne ut hva som funker for en selv. Du kan ikke si det er feil, det som står i pakningsvedlegget. Det passer bare ikke for deg. Jeg har aldri hatt problemer med innsetting, har stort sett holdt meg til Tampax med innføringshylse. Tampax er super enkel den har jeg prøvd,men den lekker selv den super.Fikk det til med ob nå og endelig kan jeg bruke tampong.Er ganske ok fornøyd med ob.Ts
Gjest Eurodice Skrevet 4. juli 2010 #31 Skrevet 4. juli 2010 Tampax er super enkel den har jeg prøvd,men den lekker selv den super.Fikk det til med ob nå og endelig kan jeg bruke tampong.Er ganske ok fornøyd med ob.Ts Det var bra du fikk til . Et tips fra meg, ved sterk blødning, spesielt de første dagene og om natten, kan du sette inn to tamponger. Jeg vet ikke om du er klar over hvordan du ser ut innvendig nedentil. Skjeden kan sammenlignes med et rør, videre innover utvider den seg til trekantet form. Hvis man "lirker" litt, går det fint å sette inn to tamponger, en om gangen selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå