Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er vorte så glad i leppestiftar! Og ynskjer å få tips til korleis fargar og merker som de har som favorittar. Sleng ut lenker :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gosh, knallrød, holder lenge og god konsistens, 70 kr

HER

LA girl, masse fine farger og god konsistens, 20 kr

HER

Jordana Matte, scarlet red, holder lenge, men kan bli noe tørr etterhvert, 15 kr

HER

E.l.f, barely bitten (veldig fin "naturlig" hverdagsfarge), kjempemyk og deilig konsistens, men kan derfor være litt udrøy, 40 kr

HER

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var det kome eit flott svar! Beklagar sein respons :) Mange ukjende merker, kjøper du desse via nett (tenkjer då spesielt på nummer 2 og 3)? Brukar du alle?

Skrevet (endret)

Innlegget kom visst to gongar...

Endret av Papricka
Skrevet

Mine 3 på topp:

MAC: Blankety

MAC: Hue

MAC: Shy girl

Skrevet

Her var det kome eit flott svar! Beklagar sein respons :) Mange ukjende merker, kjøper du desse via nett (tenkjer då spesielt på nummer 2 og 3)? Brukar du alle?

Ja, jeg bruker alle. :) Og jeg kjøper alle på nett, unntatt gosh. Kjøper de på siden jeg har linket til under hver enkelt.

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Jeg har helt sluttet med leppestift etter at jeg fant Urban Decay Lip Envy Lip Stain. Det setter farge på leppene men smitter ikke av siden det ikke inoholder fett og sånt. Anbefales virkelig! :)

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Nei den tørker ikke ut leppene, ikke mine ihvertfall, og jeg har aldri slitt med tørre lepper. Det spørs hvor mye farge du har på leppene fra før av. Har du sterkt pigmenterte lepper blir fargen mye mørkere, men jeg pleier selv å aldri smøre over hele munnen, men heller bruke en tynn lipgloss pensel og tegner et par streker loddrett på underleppa før jeg gnir det utover med en finger, også smører jeg bare på mer hvis jeg trenger det. Jo sterkere farge du ønsker, jo flere lag påfører du :)

Gjest Heidila
Skrevet

ai,så vanskelig :O Nyx har jo masse fine farger til en billig penge. hos makeupgeek.com/store så har hun bra bilder av disse,så man ser hvordan fargene ser ut.

Men mine favoritt leppestifter per idag er mac sine, men det er så mange bra så det er vanskelig å velge :O

Men liker godt california dreamin, lollipop loving og way to love :)

Skrevet

NYX har ekstremt mye skimmer, da. Greit å nevne det.

Gjest Heidila
Skrevet

NYX har ekstremt mye skimmer, da. Greit å nevne det.

nah,ikke alle :) Kanskje rounded leppestiftene og diamond sparkle,men ikke black label :)

Skrevet

Det er mye mulig, jeg har bare prøvd MANGE varianter av round lipstick, og ble utrolig skuffet fordi det ikke stod noenting om skimmer noe sted - vi snakker så mye skimmer at den opprinnelige fargen forsvinner i gullhvit glans - bare om hvor god og soft den var, og det vises heller ikke på bildene på nett. Bare så TS er klar over det. :)

Skrevet (endret)

NYX sine.

Liker fargene; Paris, Honey og Sierre. (ps; ingen av disse jeg har, har shimmer - de er matte - har en i fargen Chambord, den er det shimmer i).

Mac sin slimshine er og gode. Liker fargen Missy.

Ellers likte jeg godt acoBase sine, men dessverre finner jeg ikke de på apotekene lenger.

Nivea har og noen som er matte (dog ganske sterke farger).

Endret av Frk Snasen
Gjest Heidila
Skrevet

Det er mye mulig, jeg har bare prøvd MANGE varianter av round lipstick, og ble utrolig skuffet fordi det ikke stod noenting om skimmer noe sted - vi snakker så mye skimmer at den opprinnelige fargen forsvinner i gullhvit glans - bare om hvor god og soft den var, og det vises heller ikke på bildene på nett. Bare så TS er klar over det. :)

ja,jeg har et par av round, og som du sier er de veldig myke.Circe og aphordite er veldig pigmentert og ikke mye shimmer i, mens iris er litt for shimmery synsjeg, selv om jeg synes fargen er veldig fin,men den kunne vært litt mattere :)

Skrevet

Jeg elsker Mac leppestiftene!

Disse bruker jeg:

Myth, Russian red, Impassioned og So chaud

Skrevet

Hvor kjøper dere mac?

Gjest Heidila
Skrevet

Hvor kjøper dere mac?

ejg kjøper mye på ebay, men man må være sikker på at det ikek er fake.

Ellers kjøper jeg en del mac hos allcosmeticswholesale.com :)

Skrevet

Kjøper Mac på Estetique i Oslo og Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...