Gå til innhold

Vaginal orgasme - hm...

Fremhevede innlegg

Gjest sober
Skrevet

Jeg er en mann på 36 år som har et flott forhold til en dame på min alder. Vi bor ikke sammen, men er mye hos hverandre. Vi har (selvfølgelig :) ) sex, og jeg føler at vårt sexliv er bra. Hun kommer hver gang, men da kun gjennom stimulering av klitoris, noe som hun gjør selv under samleie. Det synes jeg er kjempefint, og vi klarer da å komme samtidig ( vi har begge god kontroll på når vi ønsker orgasme :) ). MEN: jeg har vel et ønske om at hun kanskje hadde fått orgasme vaginalt også, uten at hun behøvde å stimulere klitoris selv. Hva må til? Jeg stresser det ikke, men jeg vil så gjerne gjøre de rette tingene for henne. Jeg har en gjennomsnittlig penis ( 16.5x13 ) og hun er også "normalt vid" ( for å bruke "gjengangeruttrykkene" her på KG :) ). Det er god friksjon når vi har samleie.

Tips og anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ganske individuelt. Jeg fikk aldri det før jeg ble sammen med denne karen, og da tok det vel 2 år før det skjedde.

Får det enklest når jeg ligger på rygg og har bena oppetter skuldrene hans, og hvis han legger seg framover da. Da kan det skje på 20 sekunder.

Skrevet

Det der tror jeg nesten du må prate med henne om. Er bare hun som vet det egentlig. Men bare så du vet det så er det mange kvinner som sliter med å "få til" vaginal orgasme. Det krever korrekt stimulering og at man greier å slappe av. Men ta denne praten med henne det gjelder og ikke andre. =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...