Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er på vei til å kjøpe en bolig beregnet for utleie. Er selfølgelig innteressert i å føre opp mest mulig fradag. Jeg er klar over de vanlige tingene som rentekostnad, vedlikehold, osv. Men er det flere ting som man ofte ikke tenker på og som jeg må huske å føre opp når den tid kommer. Mener jeg har sett at man f.eks kan være 3kr kilometeren for reise frem og tilbake til boligen. Regner med at jeg kan føre opp gardiner og sånne ting også dersom det blir nødvendig. Og 15% av møblenes verdi dersom jeg leier ut møblert mener jeg. Disse reglene forandrer seg jo stadig vekk, og litt vanskelig å få full oversikt over skatteloven. Noen med erfaring og tips her?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er på vei til å kjøpe en bolig beregnet for utleie. Er selfølgelig innteressert i å føre opp mest mulig fradag. Jeg er klar over de vanlige tingene som rentekostnad, vedlikehold, osv. Men er det flere ting som man ofte ikke tenker på og som jeg må huske å føre opp når den tid kommer. Mener jeg har sett at man f.eks kan være 3kr kilometeren for reise frem og tilbake til boligen. Regner med at jeg kan føre opp gardiner og sånne ting også dersom det blir nødvendig. Og 15% av møblenes verdi dersom jeg leier ut møblert mener jeg. Disse reglene forandrer seg jo stadig vekk, og litt vanskelig å få full oversikt over skatteloven. Noen med erfaring og tips her? Jeg mener selvsat FRADRAG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå