Medlem Skrevet 6. juli 2010 #41 Skrevet 6. juli 2010 En bærbar som følger med rundt i leiligheten, der jeg finner det for godt å slå meg ned. Laderen står på kjøkkenet, så maskinen står stort sett på kjøkkenbordet når den ikke er i bruk.
LetThemEatCake Skrevet 6. juli 2010 #42 Skrevet 6. juli 2010 Jag har en bärbar dator och den har jag antingen i TV-rummet eller i arbetsrummet. Har jag den i sängen får jag så sjukt ont i nacken och ryggen.. :gjeiper:
Gjest Huffsa Skrevet 6. juli 2010 #43 Skrevet 6. juli 2010 Alle dere som har så mange datamaskiner: Er dette pga utskiftning, og at fortsatt brukbare, men utdaterte maskiner hoper seg opp? Alle er brukbare, eldste er 1,5år. Alle brukes ca daglig også, bortsett fra reservelaptop. Den er treig og har litt virus og diverse, men brukes bare hvis det er nødvendig.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. juli 2010 #44 Skrevet 7. juli 2010 Min kjære laptop er i sofaen sammen meg.
Wonders Skrevet 8. juli 2010 #45 Skrevet 8. juli 2010 vi hadde et eget kontor før, nå får pc'n en egen liten plass i en av stuene våre. Diskre og pent. Det tomme pcrommet er blitt til hobbyrom og oppbevaringsrom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå