Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hvor er det dere har pc-en i huset? Og er det en familie-pc som alle bruker, eller det kun din og har alle i huset ditt egen pc? Jeg selv har den på soverommet og den er bare min og bor alene.
TMS Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg bor også alene, så jeg har kun min antikke bærbare (som forøvrig trenger nytt batteri for å kunne kategoriseres som bærbar i det hele tatt..) Den står for det meste plassert på stuebordet, og når jeg ikke bruker den gjemmer jeg den på hyllen under bordet :-)
Filur Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Jeg bor alene, og min (bærbare) ligger somregel i sofaen. Når kjæresten er på besøk tar han over den da, så den er liksom "vår" nå.
feuerstein Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Bolig 1: Bærbar ligger foran sofaen når den ikke er i bruk. Den stasjonære bor på et loftsrom hvor den er ute av veien, siden den betjenes via den bærbare trenger den ikke stå tilgjengelig. Bolig 2 (jobbleilighet): Bærbar på arbeidsbordet. Stasjonær 1 under arbeidsbordet, skjermene og tastaturet oppå. Stasjonær 2 ved siden av stasjonær 1, ingen egne skjermer/tastatur (betjenes via andre maskiner). Andre i bolig 1 har egne maskiner.
livesen Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 1 bærbar på hvert barnerom , 1 bærbar i stua(bare min) en stasjonær i stua (mannens) i stasjonær i kjelleren (nettverksdings )og en stasjonær på loftet (ekstra lagring )
Capricorn Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Har hver vår bærbare. Begge to i stua. Enten på bordet, gulvet eller i sofaen. Ser veldig ryddig og pent ut :-)
LineGourmet Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Jeg og samboer har hver vår stasjonære. Jeg har min på soverommet, mens han har sin på "garderobekontoret", som basicly er et bitte lite kott (stakkars)
cogito Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Ein stasjonær som står på kontoret/gjesterommet. Bruker denne mest. Ein bærbar som står i tv-hylla når den ikkje er i bruk. Den er gammal og treig, og har dårleg batteri, så den er sjeldan i bruk. Den bærbare er opprinneleg min, men no er begge felles for meg og mannen.
Gjest Cipheria Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Tar med min bærbare rundt om i leiligheten, alt etter hva som er mest hensiktsmessig den dagen. Bruker mye tid på datamaskinen, så den har jeg investert mange kroner i. Den er min og min alene.
MissStiles Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Jeg bor alene og har en laptop. Den står på stuebordet.
Pinkyh Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Vi har hver vår laptop. De står i stua, enten i stolen, sofaen, på bordet eller under bordet.
Gjest Iah Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg har en laptop, og er jeg hjemme står den på en stol foran senga. Bor på en bitteliten hybel så har ikke noe annet sted å ha den for øyeblikket. Er jeg hos kjæresten er den enten på stua eller soverommet. Endret 1. juli 2010 av Iah
Nilla Skrevet 1. juli 2010 #14 Skrevet 1. juli 2010 Vi har en bærbar, og den står på sofabordet, i sofa'n, under sofa'n, alt etter hva som passer best. Er nok jeg som bruker pc'n mest, og føler at den er mest min. Så egentlig burde vi kanskje hatt to. Spørs om det ikke blir det etter hvert.
I.am.me Skrevet 1. juli 2010 #15 Skrevet 1. juli 2010 Vi har tilsammen 4 stk laptop, hvor to alltid er på "reise" så ligger i pc-bager. Så har vi èn stasjonær pc i stua, og en på soverommet. Også har vi èn stasjonær koblet til prosjektor på hjemmekinoen.
Gjest Applecore Skrevet 1. juli 2010 #16 Skrevet 1. juli 2010 (endret) Min stajonære pc er på rommet mitt (ikke soverommet, disponerer et eget rom i huset til hobby etc.). Mini-pc'en min holder til på rommet mitt når jeg ikke bruker den, og ellers holder den til på fanget mitt/ryggsekken min hvor jeg enn er. Mannen min har sin egen pc, og den holder til litt rundt omkring, men mest i stua. Endret 1. juli 2010 av Applecore
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Jeg bor alene og har en laptop. Den står på stuebordet. Hva er en laptop? Jeg har en bærbar som er der jeg er i huset
Gjest Applecore Skrevet 1. juli 2010 #18 Skrevet 1. juli 2010 Hva er en laptop? Jeg har en bærbar som er der jeg er i huset Laptop er det samme som bærbar
Sweetpea25 Skrevet 1. juli 2010 #19 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har en stasjonærpc på soverommet mitt. Den er sikkert 10-15 år gammel, jeg har ikke brukt den på noen år, men jeg klarer bare ikke å kvitte meg med den. Har endel bilder som ligger innpå der, som jeg må fiske ut før den virkelig havner på søppeldynga, men har så mange koselige minner forbundet med den pcen. Da snakker vi tiden der teefonlinja var opptatt mens man satt på nett.. 1 linje Spora visst litt av Har to bærbare PCer her i huset, den ene er mi, og den har jeg som regel på nattbordet eller stuebordet, mens den andre ligger som regel på stua
Anglofil Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 Min (vår) stasjonære står på kjøkkenbordet i mangel på plass, ellers har vi hver vår laptop som vi tar med oss rundt der det passer. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå