Undomiel Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hei Noen som vet hva utenlandske nettbutikker mener med "name on card" og "card number"? Jeg bruker Visa Electron (har ikke fyllt atten ennå). Håper noen kan svare! Takk på forhånd
LaToya Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Hei Noen som vet hva utenlandske nettbutikker mener med "name on card" og "card number"? Jeg bruker Visa Electron (har ikke fyllt atten ennå). Håper noen kan svare! Takk på forhånd Hei. "name on card" betyr navnet på kortholder ( deg med andre ord ) "card number" er kortnummeret som står på forsiden av kortet ( 16 siffer ) Det er dog ikke alle steder du kan handle med Visa Electron, så ikke sikkert du får handlet på nettet med det.
Alison Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Hei Noen som vet hva utenlandske nettbutikker mener med "name on card" og "card number"? Jeg bruker Visa Electron (har ikke fyllt atten ennå). Håper noen kan svare! Takk på forhånd Når du skal betale med kort på nettet må du oppgi kortnummeret som er preget inn på kortet. Det er også vanlig å oppgi hvilket navn kortet er registrert på i tillegg til de 3 siste tallene som står i signaturfeltet. Hvis jeg forstår deg riktig prøver du å betale noe på nettet med visa electron kortet ditt? I tilfelle må jeg skuffe deg, du kan ikke handle på nettet med denne typen kort. Du må vente til du blir 18 år og får deg vanlig visakort.
Undomiel Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2010 Hei. "name on card" betyr navnet på kortholder ( deg med andre ord ) "card number" er kortnummeret som står på forsiden av kortet ( 16 siffer ) Det er dog ikke alle steder du kan handle med Visa Electron, så ikke sikkert du får handlet på nettet med det. Åja. Takk for svar Når du skal betale med kort på nettet må du oppgi kortnummeret som er preget inn på kortet. Det er også vanlig å oppgi hvilket navn kortet er registrert på i tillegg til de 3 siste tallene som står i signaturfeltet. Hvis jeg forstår deg riktig prøver du å betale noe på nettet med visa electron kortet ditt? I tilfelle må jeg skuffe deg, du kan ikke handle på nettet med denne typen kort. Du må vente til du blir 18 år og får deg vanlig visakort. Åja... Men går det an å betale med postoppkrav fra utlandet? Takk for svar forresten
nettslaven Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Hei Noen som vet hva utenlandske nettbutikker mener med "name on card" og "card number"? Jeg bruker Visa Electron (har ikke fyllt atten ennå). Håper noen kan svare! Takk på forhånd Visa Electron er som andre her sier ikke mulig. Men en løsning er jo eventuelt å opprette en Paypal konto, da kan du overføre penger til den fra din egen bankkonto og bruke Paypal når du betaler på nettet. Veldig mange av de utenlandske nettbutikkene har denne muligheten
lillemy8808 Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Åja. Takk for svar Åja... Men går det an å betale med postoppkrav fra utlandet? Takk for svar forresten Kommer vel helt an på nettsiden. Sjekk der. Jeg husker ikke om det er noen regler mot det, men det er uansett opp til butikkene hva de vil selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå