Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 kan en små stygg kvine hvere mer sexy en vakker en
Jalp Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 kan en små stygg kvine hvere mer sexy en vakker en Jeg godtar ikke premisset ditt. Skulle man kunne forholde seg til spørsmålet ditt, må det finnes objektive kriterier for stygg og sexy. Det gjør det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg godtar ikke premisset ditt. Skulle man kunne forholde seg til spørsmålet ditt, må det finnes objektive kriterier for stygg og sexy. Det gjør det ikke. det som en vil si at det som smfuns mesig hvil set som stykt
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Jeg godtar ikke premisset ditt. Skulle man kunne forholde seg til spørsmålet ditt, må det finnes objektive kriterier for stygg og sexy. Det gjør det ikke. ... og heldigvis for det! Likevel har jeg en venninne som neppe kommer til å bli fotomodell, men hun drar menn som bare det. Helt umulig å sjekke sammen med. Hun har glimtet i øyet og vrikket på rumpa. Ikke danser hun og ikke er hun noe særlig snakkesalig og utadvendt, men likevel står de som en kjøttrand rundt henne, mennene.
kulu-kulu Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg mener at selvtillit og utstråling, er en viktig faktor her. Endret 1. juli 2010 av kulu-kulu
Medlem Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Mye mulig. Stygg/Pen går vel kun på det fysiske utseendet. Mens (ikke) sexy i tillegg går på utstråling, selvtillit, klær, oppførsel, m.m. Slik sett kan nok ei som er mindre pen (ikke direkte stygg), ta igjen med å score høyt på det andre og fremstå som sexy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå