Gå til innhold

Ser du brudgommens antrekk før vielsen??

Antrekket til brudgommen, hemmelig eller ikke?  

1. 1. Antrekket til brudgommen, hemmelig eller ikke?

• Ja, han vil holde det hemmelig...
      10
    • Nei, ingen hemmelighetskremerier...
      4
    • Nei, vi har valgt ut antrekket hans sammen...
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en kjennsgjerning og lange tradisjoner bak at kvinnen skal holde sin kjole skjult for mannen, men hvordan er det egentlig om man snur situasjonen?

Her hjemme vil kjæresten holde antrekket til seg selv og lillegutt hemmelig. Han vil også overraske meg på dagen vår, slik jeg vil overraske ham. Gleder meg til å se dem, men har en viss peikepinn på hva han vil ha.... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det ikke noe alternativ for meg.... :oops:

For han maser om at det skal være hemmelig mens jeg nekter å gi fra meg "kontrollen..."

Regner med at jeg får se, da...... :oops:

Skrevet

Han fikk sydd dresser nå i sommer, deriblant dressen som skal bruke i bryllupet. Så ja jeg har sett dressen, skjorten, vesten og "darcy'n". Han blir så fin så. Han bestemte selv, mens jeg var konsulent :ler:.

Skrevet

Hos oss kommer det ikke til å bli hemmelig da vi skal til frisør sammen, og til fotograf før vielsen.

Men at vi holder det "hemmelig" til den store dagen vil jeg nok tro.

Er ikke sikker enda - det får vi ta nr det kommer

Skrevet

Jeg er nødt og vere med ham og leie dressen... :hoho:

for det klarer nemlig ikke gogutten min selv! Det er han selv som har bedt meg vere med og plukke ut rett dress/sjakett.

Vi skal jo stå i stil! :blunke:

Skrevet

Det blir nok ikke noen hemlighetskremmerier der i gården. Må nok være med ut å kjøpe det... :ler:

Skrevet

Vi har allerede sett ut sjakett til cappomannen! Han blir så fin!!!

Så ingen hemlisser her i gården....

Skrevet

Han skal finne selv og blir nok kjempeflott.

Skrevet

Vi har ikke pratet om det, men jeg regner med at han ordner dette selv. Vil jo ha en overraskelse jeg også. Han vil ikke se kjolen min, og jeg vil ikke se antrekket hans :D (bortsett fra fargen på tverssoversløya muligens).

Skrevet

Her var det ikke noe valg for meg.

Ja, det ble holdt delvis hemmelig - fordi jeg ville. For ham var det i utgangspunktet likegyldig.

Skrevet

Jeg var med ham da han valgte ut antrekk fordi han ønsket det.

Skrevet

Min man hade sin "vanlige" dress på bröllopet. En grå dress jag sett förut. Vi valde dessutom skjorta och slips tillsammans så någon större hemlighet var det inte - nej

Skrevet

Har svart "ja, han vil holde det hemmelig", men jeg vet jo egentlig hva han skal ha på seg selv om jeg ikke har sett han i antrekket. Blir ekstra spennende i kirken. Min far var med å hjalp snurremannen med antrekk, det er trygt å vite da min far er meget opptatt med at klær skal sitte pent og ha riktig snitt. Han er kjempe dyktig.

:P:P:P:P

Snurremannen virket i tillegg meget fornøyd med kjøpet sitt :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...