arven1 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hei alle prøvere! Nå nærmer ferien seg for de fleste av oss. Det betyr mye fritid og ikke minst tid til masse Jeg og kjæresten min har prøvd i noen måneder nå, men ennå ikke lykkes. Mistet et frø for 1 mnd siden, men har bestemt meg for å ikke miste motet. Jeg har nå begynt med akupunktur og håper at det kan hjelpe oss. I følge akupunktøren min sier hun at hun har god erfaring med dette og at hun har hjulpet mange med å bli gravide. Kjæresten min og jeg gleder oss og kan nesten ikke vente til neste EL periode... Kanskje vi får det til denne gangen :rødme: Det er vanskelig å konsentrere seg om det meste om dagen. Tenker bare på baby begge to Vet det står masse om dette her, men er det noen som har god erfaring med akupunktur her.? Vi er helt på begynner stadiet og vet ikke om vi får det til eller ikke ennå. Tenkte vi prøver frem til jul og har ingenting skjedd da, må vi nok oppsøke noe hjelp... Takker for evt svar og ønsker alle andre her inne lykke til med prøvingen i sommer. Kanskje noen av oss går en lykkelig høst i møte
arven1 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2010 Hei alle prøvere! Nå nærmer ferien seg for de fleste av oss. Det betyr mye fritid og ikke minst tid til masse Jeg og kjæresten min har prøvd i noen måneder nå, men ennå ikke lykkes. Mistet et frø for 1 mnd siden, men har bestemt meg for å ikke miste motet. Jeg har nå begynt med akupunktur og håper at det kan hjelpe oss. I følge akupunktøren min sier hun at hun har god erfaring med dette og at hun har hjulpet mange med å bli gravide. Kjæresten min og jeg gleder oss og kan nesten ikke vente til neste EL periode... Kanskje vi får det til denne gangen :rødme: Det er vanskelig å konsentrere seg om det meste om dagen. Tenker bare på baby begge to Vet det står masse om dette her, men er det noen som har god erfaring med akupunktur her.? Vi er helt på begynner stadiet og vet ikke om vi får det til eller ikke ennå. Tenkte vi prøver frem til jul og har ingenting skjedd da, må vi nok oppsøke noe hjelp... Takker for evt svar og ønsker alle andre her inne lykke til med prøvingen i sommer. Kanskje noen av oss går en lykkelig høst i møte Ingen av dere prøvere som har erfaring med akupunktur?
Strix Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Jeg har erfaring, men du spurte etter dem med god erfaring. Har fått behandling i noen måneder og deretter også ved en innsetting(prøverør). Det har ikke hatt noen merkbar effekt på meg. Selv klarte jeg ikke å slappe av skikkelig heller følte jeg, tåler nåler helt greit, men syns det var smått ubehagelig så jeg kommer ikke til å prøve det noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå