Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du søkt om å få invitasjon?=)

Jeg holder gluggene åpne med e-mail og battle.net alltid pålogget... det blir spennende å se om jeg får invite =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, sitter og håper på "ny mail" lyden skal dinge :fnise:

Skrevet

De første invitene er allerede sendt ut, men det er godt mulig de kun gikk til folk som allerede var i alpha. Jeg har haket av for opt-in på betakontoen min, så får vi se. Jeg fikk være med og teste SC2 fra begynnelsen av, er kanskje litt mye å håpe på at jeg skal være såpass heldig igjen.

På den annen side, jeg har egentlig mer lyst til å betateste Diablo 3 enn Cata.

Skrevet

Ja, de skulle fortsette å sende ut over dagene, så var ikke som invites var ferdig før helgen var omme. Det står på blizzard sine sider. En venninne av meg har hatt alpha, men hun sa det var cap på lvl 82?

Diablo 3 - couldn`t care less =)

Skrevet

*drømme drømme*

Skrevet

Ja, de skulle fortsette å sende ut over dagene, så var ikke som invites var ferdig før helgen var omme. Det står på blizzard sine sider. En venninne av meg har hatt alpha, men hun sa det var cap på lvl 82?

Diablo 3 - couldn`t care less =)

Fluxflashor:

"...Welcome to the World of Warcraft: Cataclysm beta test! Patch notes listed here are not comprehensive and will be changed throughout the testing process.

(...)

* The level cap for all characters is 82."

Skrevet

Noen som vet når cata kommer ut? :o

Skrevet

... Det er ikke gitt noen dato. Mange tror det blir oktober/november, men det er jo bare spekulasjoner.

Skrevet

... Det er ikke gitt noen dato. Mange tror det blir oktober/november, men det er jo bare spekulasjoner.

Håper den kommer ut i desember for da kan jeg ta meg juleferie + wow ferie :P

Skrevet

Jeg holder også en knapp på november, det er jo også da de tidligere expansionene har blitt sluppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...