Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Hva er den beste fuktighetskremen du har kjøpt? Nevn gjerne hudtype i tillegg
Aryia Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Decleor aroma purete matt finish skin fluid Har fet hud.
Gjest Nanne70 Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Samme som Ariya - funker på kombinert normal/fet hudtype også.
Frua Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Den jeg elsker aller mest er den jeg bruker som nattkrem: Dermalogicas Intensive moisture balance! Fuktmasker er definitivt ikke et behov jeg har når jeg bruker denne. Huden min er av type dehydrert/tørr med urenheter.
Honesty Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Dermalogica Intensive Moisture Balance her også, men jeg bruker den på dagtid. Jeg har finporet, knusktørr hud uten urenheter, og de fleste kremer bare preller av og gjør meg tørrere. Det hindrer meg selvsagt ikke i å teste nye ting, men jeg vender stadig tilbake til IMB. Siste testobjekt har vært Ole Henriksen Nurture Me, og den er vel og grei, men (1) lukter veldig sterkt av syntetisk appelsin og (2) gir for lite fuktighet selv om den er tykkere i konsistensen enn IMB. Neste kandidat ut er Trilogy Vital Moisturizing Cream, for å prøve noe litt mer naturlig.
twisten Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Har tørr hud med fete områder, og litt urenheter. Bruker Propolis kremen fra Aloe Vera, SUPERGOD!!
Gjest Vampen Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Jeg elsker flere jeg. Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid - denne bruker jeg under sminken, og i motsetning til en del andre gjør den meg ikke blank. Lett og fin, og trekker raskt inn, noe som er supert når man ikke har all verdens tid på morningen og sminken skal på. Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream - dette er favoritten på de dagene huden føles tørr og stram, f. eks på vinteren, og jeg bruker den også over essensene til Decleor. Den gjør meg for blank til at den funker under sminke, men den er herlig å bruke de dagene jeg bare vasser rundt usminket og lekker hjemme. Spesielt i kombinasjon med essensene. Jeg bruker balm om natta, og mine favoritter er Decleor Aromessence Ylang Ylang Night Balm og Decleor Aromessence Neroli Essential Night Balm. Jeg bruker Ylang Ylang de gangene jeg får urenheter, f. eks når tante rød er på besøk, og Neroli ellers, spesielt når huden føles tørr, sår, eller generelt ugrei, f.eks etter en lang dag i sola. Jeg har forresten kombinasjonshud som kan være fuktfattig i perioder, først og fremst på vinteren. Jeg har lite urenheter, men kan bli litt blank i panna og på nesa. Og bare sånn helt til slutt, hva er greia med Decleor og latterlig lange navn? Endret 2. juli 2010 av Vampen
Vill&Vakker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Mine favoritt fuktighetskremer er følgende: - Jan Marini transformation cream <3 - Dermalogica active moist
Gjest Bianca26 Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Hva er den beste fuktighetskremen du har kjøpt? Nevn gjerne hudtype i tillegg Spenol faktisk. Sliter med tørr hud av og til og så har jeg atopisk eksem og denne er fantastisk til det og så billig og ingen parfyme og er allergivennlig.
Aryia Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Og bare sånn helt til slutt, hva er greia med Decleor og latterlig lange navn? Fordi jo vanskeligere og lengre tid det tar å uttale, jo mer fancy og eksklusivt er det jo! Hihi
Gjest Vampen Skrevet 2. juli 2010 #11 Skrevet 2. juli 2010 Fordi jo vanskeligere og lengre tid det tar å uttale, jo mer fancy og eksklusivt er det jo! Hihi Aha, det forklarer hvorfor Kérastase lider av samme syndrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå