Gjest Hans72 Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Sitat: Det hevder sosialantropolog, sykepleier og forfatter Anni Henriksen i dagens A-magasin. Hun forteller at læsing har lange tradisjoner i nordnorsk kultur. Det blir betraktet som en særegen nådegave. Hennes far er en av dem som kunne helbrede ved læsing. Selv har hun truffet hundrevis av mennesker som er blitt hjulpet på denne måten. Og nå skriver hun bok om dette fenomenet.(sitat slutt, kilde: http://www.verdidebatt.no/debatt/cat12/subcat13/thread46193/ ) Hva mener dere, er det reelt at man kan stoppe blod med ord, og er det i så fall en nådegave fra Herren, eller er det et utslag av okkultisme(som Bibelen advarer mot)?
<CupCake> Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Det er masse tull Men tro er en person sak og hun skal jo få lov å tro hva hun vil..
Midgard Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 (endret) Sist jeg blødde neseblod både kom det plenty av nord-norske gloser. Trur du fan ikke det plutselig bare slutta å blø.. Hva tur du det kommer av hans ? Endret 1. juli 2010 av Midgard
ilcrappo Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er sikker på at hvis du presser hard nok med bibelen så skal du klare å stoppe en mindre blodstrøm. Men jeg ville heller anbefalt å bruke kompress. Det er ikke uten grunn at medisinsk hjelpepersonell er utstyrt med kompress og ikke bibler.
Larsern Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Kan være greit å ha bandasje som nødløsning tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå