Gå til innhold

Luftballong, hvor????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne noen som driver med luftballongflyvning som selger "enkelt turer"? Gjerne på Østlandet, og helst nære Oslo. Men det er ikke viktig.

Skrevet

Jeg søkte litt på www.sol.no og får stadig opp pingpong luftballong... men altså, gjør et søk og les treffene du får opp. Jeg gidder ikke det nå, men det burde være mulighet for deg å finne noe.

Om ikke annet kan du ta kontakt med de som bruker luftballong, jeg så det hadde vært noe greier på Astrup Fearnley museet - de må jo kunne fortelle deg hvor de skaffet en sådan.

Skrevet

Takk for det Tusenfryd. Men dette er vist litt vanskligere enn som så.

Jeg har nå vært gjennom alle mine 348 treff på google uten å komme særlig mye nærmere. Håper fortsatt å finne noen her som kan gi meg flere ledetråder :-)

Skrevet

Jøss...skal du på tur, eller? :o

Skrevet

Nå har jeg snakket med NAK og fått telefonnummret til en av Norges mest arrogante personer (lurer på om han kanskje var svensk). Han var ovehodet ikke intresert i å hjelpe meg. Og ikke ville han gi meg navnet til noen som kunne hjelpe heller. På en særs arrogant måte fortalte han meg at det enesete han kunne hjelpe meg med var om jeg startet en egen klubb, og kjøpte egen ballong. Er det mulig å være så tjukk i hue????? jeg ville jo fortsatt trengt å lære av noen som kan!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så irritert jeg er nå.

Flere tips mottas med takk!

Skrevet

Hipp hurra! Nå er det i boks!

Jeg skal fly ballong!

HURRA!

• 2 år senere...
Skrevet
Hipp hurra! Nå er det i boks!

Jeg skal fly ballong!

HURRA!

Du har vel ikke lyst til å fortelle meg hvilket firma du fikk tak i, mye det kostet osv? Jeg fant kun noen svenske sider, og et norsk firma "ballongklubben viken". Jeg har nemlig litt lyst til å gi mamma en luftballongtur når hun fyller femti om et par år :) Hun bor på sørlandet, men jeg og resten av familien bor i østfold.

Var det fantastisk å sitte oppi luftballongen? Må være en herlig følelse!

Skrevet

Nå har jeg desverre ikke telefonnummeret til Ballongmannen lenger. Men han holder til på østlandet. Og turen var fantastisk!

Det var min mann som fikk turen i gave. Det kostet kr 5000,- for to pers (så da fikk jeg være med jeg også!) Vi fløy i ca halvannen time, både høyt og lavt. Det var rett og slett fantastisk å henge der oppe i luften og nyte opplevelsen. Etterpå ble vi døpt til BallongGreve og Grevinne.

• 3 år senere...
Skrevet

Om någon är intressert av luftballongfärd över Oslo så kan ni ringa 0046-735808882 alt. [email protected] för mer information. Priset är 2500 kr/person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...