Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg elsker å få komplimenter. Helt avhengig av dem! Men jeg har skjønt at jeg ikke er så flink til å gi dem tilbake! Hva med deg, er du flink itl å gi komplimenter til kjæresten, og hva gir du han komplimenter for?
Gjest lovely Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg gir masse komplimenter til samboeren min. Hele tiden når vi er sammen. Han overøser også meg. Jeg forteller ham at jeg er verdens lykkeligste som har en så herlig mann som han, at han er superkjekk, flink til å stelle i heimen, nydelige øyne, at han er god å ta på, verdens snilleste etc.
-milla j- Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Jeg blir litt satt ut jeg, men veldig glad for å få komplimenter Og det er kjempegøy å gi til kjæresten, spesielt når han rødmer Sier f.eks. at han er så sexy med 3-dagers-skjegg (spesielt når han føler seg litt sånn rett-fra-jobb-skitten og sliten), at jeg får lyst til å kysse ham når han smiler, at han er søt mot meg, at han er en topp kjæreste, at han lager god mat, jeg sier det til ham når han har på seg klær jeg synes han er fin i, forteller ham generelt det jeg tenker når jeg tenker noe fint
Gjest wild bird Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Ja, det er jeg. Gir han komplimenter hver dag. Og han gjør det samme
Focklop Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Komplimenter er noe av det beste man kan få, og når kjæresten blir glad, blir jeg også glad! Så ja, jeg gir kjæresten mange komplimenter! Som for eks. at han er flink i det han gjør (kommer jo helt an på hva han gjør akkurat da), at han lukter godt, at han er en god kjæreste, jeg liker klærne hans, synes han er kjekk, han hadde blitt en utrolig god far og +++. Det er så mye. Men en ting: jeg sier aldri noe som ikke er sant! Og når jeg virkelig viser at jeg tenner på ham, blir han lykkeligere enn noen gang, hehe. Jeg elsker kjæresten min, og det er ingenting som stopper meg i å vise ham det!
MissStiles Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har aldri vært flink til å gi eller ta imot komplimenter. Ikke det at jeg ikke liker å få komplimenter men blir litt sånn flau. Men blir også glad etterpå. vet jeg kan bli flinkere til å gi komplimenter til mine nærmeste.
Gjest Jane E Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har en veldig kjekk kjæreste, og prøver å si det til ham ofte. Kanskje ikke hver dag, så jeg har nok litt å gå på. Han liker nok å få komplimenter, men setter større pris på at jeg sier at jeg er glad i han.
Anglofil Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Ja, prøver å gi ham komplimenter hver eneste dag. Han er også flink til å gi komplimenter tilbake. Mvh Yvonne
Becka Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er nok dessverre ikke så flink til dette. Og dette er også han veldig klar over, men skjønner at jeg er ikke er den typen. For jeg er ikke det. Men jeg er støtter, og viser det på andre måter at jeg er glad i ham. Men jeg vet jeg også må bli litt flinkere på å si ting med ord..
TMS Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Ja! Jeg gir mange komplimenter, fordi han fortjener det Komplimenter får alltid min kjære til å smile med hele fjeset, og da smelter jeg med en gang :rødme: Jeg sier ofte hva jeg synes om han akkurat der og da, som at han er fin, flink, god, myk, sexy.. eller jeg kan takke ham for å være tålmodig, skryte av maten hans, si at han er pent kledd før vi skal gå ut.. Jeg vet selv hvordan det varmer litt ekstra å få et kompliment, så da passer jeg på å sette ord på mine egne tanker når jeg tenker noe fint om min kjære (og mine venner ellers..) Sukk. Kjærligheten er fantastisk
Gjest Pucifer Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Nei jeg er ikke flink til det. Men jeg gir ham ofte komplimenter når jeg tenker meg om, men det kommer helt naturlig - ikke noe jeg prøver å være flink til akkurat...
superior Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er flinkere til å GI enn til å ta i mot. Elsker å si søte ting til min kjære, og gi ham komplimenter
Vanya Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 Ja, forteller han alltid hvor fantastisk han ser ut, at han er dyktig, snill, omsorgsfull, morsom - and the list goes on. Det kommer ganske naturlig, da, han er rene komplimentbanken selv, det går vel knapt en time uten at han kommenterer et eller annet.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 jeg tror det med komplimenter er viktigere enn mye annet. Bekreftelsen på at andre ser og liker oss for hvem vi er. Jeg er heldigvis veldig flink til det, for jeg komplimenterer folk når jeg finner/ser noe jeg liker. Jeg trenger ikke engang kjenne de. Treffer jeg en som skal henvende meg videre til noen på et kontor og de har en kul sveis.. så sier jeg det også jeg da. Syns det er både interessant og moro å se reaksjoner på det. Jeg tror det rett og slett har blitt en greie for meg. Jeg klarer ikke å se annet enn at det kan bidra til en bedre dag for personen, og helt ærlig.. tror de jeg er uærlig, så går det mer på dems egen usikkerhet enn på meg. Så da har de litt å ta tak i i seg selv. Ved middags bordet her hjemme, så prøver vi noen ganger i uken å ta en runde på hva vi setter pris på hos de andre. Når vi begynte med det overrasket egentlig begge barna meg med hva de så i hverandre. (4 og 7 år) Det ble en nydelig opplevelse og det er det fremdeles. What goes around comes around.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå