Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 hvordan se eldre ut jeg er 21 år men jeg ser ut som en 16 åring i ansiktet
Inger88 Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Hva slags sminke bruker du? Tenker farger og slikt. Har du litt runde kinn kan du prøve med litt mørk konsiler på nedre del av kinnet, blush på oppsiden av den og highligts over der igjen. skal se om jeg finner en side som viser det jeg mener..
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 hvordan se eldre ut jeg er 21 år men jeg ser ut som en 16 åring i ansiktet Du kommer til å være glad for det når du er 45
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 fant ikke noe Jeg har det samme problemet. Jeg er 22 og ser yngre ut enn jeg er. Folk sir vanligvis alltid at jeg ser ikke ut som at jeg er 22. Hører vanligvis jeg ser ut mellom 16-18. Noen eldre har også spurt om jeg var konfirmant. Er irriteranes. Kanskje dette hadde vært en fordel om man var eldre, men når man er 22 vil man ikke bli forvekslet med en 16åring.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er 29, og alle tror jeg er 17 eller 20 ... Alle sier jeg skal være glad for at jeg ser ung ut, for det blir så gøy når jeg blir 40. Det er greit å se ung ut på en bra måte, men ikke om man ser ung ut på en barnslig måte... Har ikke noen gode tips å komme med, annet enn at du blir heldig når du er 40 :D Eller ... væremåten har jo alt å si. Du kan rette deg opp og virke mer selvsikker?
TMS Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Eller ... væremåten har jo alt å si. Du kan rette deg opp og virke mer selvsikker? f.eks. kan du være mindre fargerik og mer alvorlig, har jeg funnet ut. Jeg er en evig solstråle, og de fleste tror jeg knapt har fylt 20 (mens jeg er godt på vei over midten..). Jeg er i tillegg fan av fargerike klesplagg, og har et hår som gjør meg til et konstant bustehode, og jeg ser jo det selv; at om jeg setter igang med rettetangen, bruker duse farger på klærne og toner ned smilet med rouge og øyenskygge, ser jeg jo eldre ut. Men ærlig talt! Jeg vil være sprudlende og fargerik! Så får folk heller bare tro jeg er 18
sophiaM Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Hvis du har lyst hår kan det kanskje hjelpe litt å farge det mørkere?
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Jeg ser også yngre ut enn det jeg er.folk tror jeg er 20 når jeg er 26.Jeg liker det ! hehe Men hvordan kler du deg? Klær har mye å si. Har du litt "bollekinn" som man ofte har når man er litt yngre, så kan du korrigere kinnene for å få fram kinnbena http://www.youtube.com/watch?v=jAtvGstlz5s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå