Heart7086 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Vi bor i et gaaammelt hus, med flere titalls hester på utsiden, dette er som magnet for edderkopper, veps, fluer, osv. Min mor hadde noe greier(noe man som oftest har i hus, alla kloring, div) som man blanda sammen, spraya rundt vinduene(innganger rett og slett), både innvendig og utvendig. Dette var noe hjemlaga greier, og jeg greier selvfølgelig ikke å komme på hva det var!(Ikke kan jeg spørre henne heller ) Er det noen lure hoder der som har ideer? Noe som faktisk funker, noe alla dette jeg forklarer? Vi har selvsagt prøvd en del dyre saker som kjøpes på div. butikker, men vi har ihvertfall ikke funnet noe som funker i lengre tidsperiode enn knapt 1 dag! Kanskje andre ideer til hva man kan kjøpe som funker?
hufsa! Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 heia,bio-fluespray på plantasjen er super.sprayer inne hvis jeg har hatt dørene oppe,og iløpet av minutter ligger de daue.
Heart7086 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2010 Men nå er ikke jeg ute etter å drepe de ETTER at de er kommen INN i hus, jeg er interessert i å hindre at de i det hele tatt kommer inn... Den sprayen du snakker om Hufsa, hvor lenge funker den? Hindrer den at insekter kommer inn, eller dreper den bare? Noen andre som har tips/kjerringråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå