Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 24 år gammel jente som har veldig lyst til å jobbe i Nordsjøen som forpleiningsansatt. Er det noen her inne som har noen gode tips å komme med i forhold til å søke/hvor en kan søke jobb? Jeg har arbeidet litt med renhold før, men ingen utdanning. Er det noen her somm jobber i nordsjøen som forpleiningsansatt, og var d vanskelig å få jobb. Åssen er jobbmarkedet på riggene for tiden? Noen som vet? Blir veldig glad for alle råd og tips. :) Og ja, jeg vet at man må ha sikkerhetskurs for å komme ut i nordsjøen. Koster vel rundt 10-15 ooo?????

Håper noen kan gjøre med litt klokere her. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe særlig å jobbe på Nordsjøen, ifølge dem selv er de underbetalt... ;)

Vil tro det er meget vanskelig å komme inn, men du må bare følge med på stillingsannonser. Min erfaring som ingeniør (som selvsagt er litt annerledes) er at en bør ha bekjentskaper eller minst en fot innenfor for å få seg jobb der. Prøv www.offshore.no for annonser.

Skrevet

De jeg kjenner som jobber i Nordsjøen er strålende fornøyd, to uker på og 4 uker fri og god lønn. Men det er vanskelig å få jobb der for tiden, kjenner flere som tok sikkerhetkurset og har relevant jobberfaring fra land som ikke får jobb. Du kan evt prøve å komme deg inn som vikar.

Skrevet

Ok, takk for svar. :)

Er det noen som jobber inne forpleining nå, som kan fortelle åssen dere gikk frem? Måtte dere jobbe lenge som vikarer, fikk dere mange oppdrag osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...