iss Skrevet 30. juni 2010 #1 Del Skrevet 30. juni 2010 Vi titter litt på en tur til Dyreparken i sommer. Planlegger å dra med bobil og bo på camping. Inngangen er ganske dyr, det samme har jeg hørt maten er. Vil vi klare oss med en dag eller trenger man to? Det har jo åpnet vannpark i år, men vi er jo ikke garantert pent vær. Lønner det seg å bestille campingplass på forhånd når man kommer med bobil, eller er det greit å få plass når man kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juni 2010 #2 Del Skrevet 30. juni 2010 Aner ikke med bobil, men har i alle år klart å komme gjennom parken ved å møte opp 15 minutter før åpning og gå hjem når den stenger. Ungene har sovnet umiddelbart etterpå Vil bare nevne her som i en annen tråd at en har særdeles dårlig erfaring med Hamresanden camping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2010 Noterte meg det, men har også sett i en gammel tråd at noen anbefalte dem. Men har flere campingplasser på blokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 30. juni 2010 #4 Del Skrevet 30. juni 2010 Dere rekker nok greit dyreparken på en dag. Den nye badeparken skal visst være helt fantastisk så jeg gleder meg skikkelig til å sjekke den ut (bor i Kristiansand). Koster en del å komme inn ja og maten er nok også ganske dyr så anbefaler matpakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. juni 2010 #5 Del Skrevet 30. juni 2010 Vil også tro det holder med en dag i dyreparken. Alt er tross alt ikke like interessant for alle. Kan lønne seg å sjekke nettsidene deres først for å finne ut hva dere ikke trenger å lete etter. Sånn som nordisk villmark er egentlig bare interessant når de mater dyrene. Utenom det så ser man de omtrentlig ikke Og ja, maten er litt dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 30. juni 2010 #6 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Vil bare signere brutal_mann I tillegg er jeg fra Kristiansand selv, og har mildt sagt vært der mange ganger, og hver gang vi er der finner vi fort ut at det holder veldig fint og starte når parken åpner, og dra når den stenger. Da er man "mett"! Roligheten tror jeg er en fin campingplass, har ikke campet der selv, men har hørt fine ting. Og bystranda er jo veldig sentralt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juni 2010 #7 Del Skrevet 30. juni 2010 Vil også tro det holder med en dag i dyreparken. Alt er tross alt ikke like interessant for alle. Kan lønne seg å sjekke nettsidene deres først for å finne ut hva dere ikke trenger å lete etter. Sånn som nordisk villmark er egentlig bare interessant når de mater dyrene. Utenom det så ser man de omtrentlig ikke Og ja, maten er litt dyr. Ikke si det! Har vert heldig nok til å se Gaupemor flytte på ungene sine Samt ulvene stå rett under gjæret og stirre opp. Så en kan være heldig utenom matingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 30. juni 2010 #8 Del Skrevet 30. juni 2010 Elgen titter også frem ganske ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juni 2010 #9 Del Skrevet 30. juni 2010 Elgen titter også frem ganske ofte Til og med på veien til Dyreparken... Litt skummelt er det jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 30. juni 2010 #10 Del Skrevet 30. juni 2010 Til og med på veien til Dyreparken... Litt skummelt er det jo... Haha! Det har jeg faktisk ikke opplevd her nede! Bare i Hedmarken Men det er skummelt, ja...! Hadde nesten en ulykke for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 1. juli 2010 #11 Del Skrevet 1. juli 2010 Vi har campet på Hamre Familiecamping og har vært fornøyd nok der. Ikke helt topp, men ungene har likt seg veldig godt. Vi har alltid brukt flere dager i Dyreparken, fordi vi har små barn og da orker de ikke å være med helt fra det åpner til det stenger, så for oss har årskort/3-dagerspass vært ideelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 1. juli 2010 #12 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, hvis man har små barn, så kan det nok være OK å dele opp. Blir veldig mye gåing, om man ikke har vogn, og småtrollene blir fort slitne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 1. juli 2010 #13 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, hvis man har små barn, så kan det nok være OK å dele opp. Blir veldig mye gåing, om man ikke har vogn, og småtrollene blir fort slitne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå