fuerza Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg kommer ikke på noe å gjøre.... Ikke noe utdritning, men artige eller koselige aktiviteter. Hjelp!
monica86 Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Vil anbefale wasteland på det sterkeste, jeg var med i et utdrikningslag der og vil si at jeg aldri har hatt det så gøy sammen med jentegjengen før, og håper det vil gjenta seg i mitt eget, dumt at jeg ikke kan velge selv, men har hintet om det, fantastisk gøy!
Gjest Blondie65 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Villmarksleir ved Gåssand vannet (Os). Vet ikke om de kjører aktiviteter på dagtid da. www.villmarksleir.no
fuerza Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Vil anbefale wasteland på det sterkeste, jeg var med i et utdrikningslag der og vil si at jeg aldri har hatt det så gøy sammen med jentegjengen før, og håper det vil gjenta seg i mitt eget, dumt at jeg ikke kan velge selv, men har hintet om det, fantastisk gøy! Spennende :D Hvor lenge var dere der da? Og har de andre "spill" på Wasteland i tillegg til laserkamp?
fuerza Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Villmarksleir ved Gåssand vannet (Os). Vet ikke om de kjører aktiviteter på dagtid da. www.villmarksleir.no Takk for tips, skal sjekkes ut =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 - Curling på iskanten - Bad og spa på vannkanten - Dansekurs (ble overrasket over at de hadde planlagt hiphop kurs i mitt utdrikkningslag, gøy var det) - Havrafting (google, så får du opp mye) - Se: event1.no - Danskebåttur (har vært med på det, og det var veldig vellykket - Matkurs på søtt og salt - Hoppe i fallskjerm fra ulriken Det var de jeg kom på nå. Google utdrikkningslag bergen så finner du sikkert mye gøy! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå