Gå til innhold

utdrikningslag i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe å gjøre.... :( Ikke noe utdritning, men artige eller koselige aktiviteter. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale wasteland på det sterkeste, jeg var med i et utdrikningslag der og vil si at jeg aldri har hatt det så gøy sammen med jentegjengen før, og håper det vil gjenta seg i mitt eget, dumt at jeg ikke kan velge selv, men har hintet om det, fantastisk gøy!

Gjest Blondie65
Skrevet

Villmarksleir ved Gåssand vannet (Os). Vet ikke om de kjører aktiviteter på dagtid da.

www.villmarksleir.no

Skrevet

Vil anbefale wasteland på det sterkeste, jeg var med i et utdrikningslag der og vil si at jeg aldri har hatt det så gøy sammen med jentegjengen før, og håper det vil gjenta seg i mitt eget, dumt at jeg ikke kan velge selv, men har hintet om det, fantastisk gøy!

Spennende :D

Hvor lenge var dere der da? :)

Og har de andre "spill" på Wasteland i tillegg til laserkamp?

Skrevet

Villmarksleir ved Gåssand vannet (Os). Vet ikke om de kjører aktiviteter på dagtid da.

www.villmarksleir.no

Takk for tips, skal sjekkes ut =)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

- Curling på iskanten

- Bad og spa på vannkanten

- Dansekurs (ble overrasket over at de hadde planlagt hiphop kurs i mitt utdrikkningslag, gøy var det)

- Havrafting (google, så får du opp mye)

- Se: event1.no

- Danskebåttur (har vært med på det, og det var veldig vellykket

- Matkurs på søtt og salt

- Hoppe i fallskjerm fra ulriken

Det var de jeg kom på nå. Google utdrikkningslag bergen så finner du sikkert mye gøy! :) Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...