sonjamor Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hei Jeg trenger noe tips til å fjerne sidevalker. Er det noen som har noe bra ide til trening eller noe?? Jeg er slank jente aldri hatt noe sidevalker før og i forhold til figuren min så passer ikke de dumme valkene på kroppen min. Må innrømme at jeg har fått litt mage i det siste også. Da hadde jeg litt tvil om at kanskje det kan være derfor jeg har fått sidevalker og. De går liksom innover magen på begge sider. Kjipt å ikke kunne bruke noe bikini eller ligge i sola naken eller være i badestua på vinter pga de:(( Trener ikke vannligvis. Har alltid vært i fin form. Går hver dag til jobben plus joggeturer og masse gåturer i skogen. Så det blir jo et slags trening det da. Er det noen flinke folk som har noe tips og råd?? Setter pris på svar:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Heisann Du må nesten bare trene. Jogging, intervall, noe med kardio og som får opp pusten din. Man kan dessverre ikke punktslanke! =) Ting du synes er gøy!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Kjipt å ikke kunne bruke noe bikini eller ligge i sola naken eller være i badestua på vinter pga de:(( Hvis du mener at du ikke kan gjøre dette pga noen valker, får du bestille time hos psykolog. Kjære deg, se på folk rundt deg! Er det ingen andre enn deg som har valker? Blir så oppgitt, altså.
The Kitten Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Enig med anonym bruker over meg. Sidevalker fjerner man forresten akkurat som man fjerner alle andre valker. Ved hjelp av trening og sunt kosthold!
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Hvis du mener at du ikke kan gjøre dette pga noen valker, får du bestille time hos psykolog. Kjære deg, se på folk rundt deg! Er det ingen andre enn deg som har valker? Blir så oppgitt, altså. Må si meg enig her.. Forstår frustrasjonen din TS, men dette var nå å ta litt hardt i.. Trening og sunt kosthold som nevnt tidligere er nøkkelen til en slankere figur.
sophiaM Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Du må løpe de av deg, rett og slett. Funker ikke med punktslanking etc desverre, her må det kondisjonstrening til for å bli kvitt sidevalkene. Enkelt og greit
Leifr Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Du må løpe de av deg, rett og slett. Funker ikke med punktslanking etc desverre, her må det kondisjonstrening til for å bli kvitt sidevalkene. Enkelt og greit Korreksjon: Det som må til er kaloriunderskudd. Strengt tatt det samme om det oppnås ved å spise mindre eller forbrenne mer, eller en kombinasjon.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Kankskje litt på siden, men jeg tar sjansen (ikke meningen å kuppe tråden): Det skrives her at en må ligge i kcalunderskudd for å bli kvitt sidevalkene, og det er jo vel og greit, men kcalunderskudd= vektnedgang... Hva med de som ikke ønsker/trenger å gå ned i vekt, men allikevel vil bli kvitt sidevalker e.l? Er da det lureste å gå ned i fettprosent og opp i muskelmasse? Altså både trene styrke og cardio og ikke ligge på kcalunderskudd? Kan det føre til det samme uten å behøve og gå ned i vekt?
Liszt Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Kankskje litt på siden, men jeg tar sjansen (ikke meningen å kuppe tråden): Det skrives her at en må ligge i kcalunderskudd for å bli kvitt sidevalkene, og det er jo vel og greit, men kcalunderskudd= vektnedgang... Hva med de som ikke ønsker/trenger å gå ned i vekt, men allikevel vil bli kvitt sidevalker e.l? Er da det lureste å gå ned i fettprosent og opp i muskelmasse? Altså både trene styrke og cardio og ikke ligge på kcalunderskudd? Kan det føre til det samme uten å behøve og gå ned i vekt? Dersom man ønsker å bli kvitt sidevalker, ønsker man jo å gå ned i vekt? Sidevalker er fett, ergo et overskudd på kroppen man vil kvitte seg med. Kaloriunderskudd må til for å kvitte seg med fett. Man kan som nevnt før ikke punktslanke, men dersom man ønsker en mer velproporsjonert kropp bør man trene styrke. Det er dog vanskelig å skulle bygge muskler på kaloriunderskudd (som må til for fettreduksjon), og miste fett på kalorioverskudd (som må til for å bygge).
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Korreksjon: Det som må til er kaloriunderskudd. Strengt tatt det samme om det oppnås ved å spise mindre eller forbrenne mer, eller en kombinasjon. Hvorfor er alle mennene her inne arrogante og uhøflige? :klø: "Korreksjon:.." liksom... For en ydmyk og sosialt oppegående ting å si...
Mir Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Hva var arrogant og uhøflig med svaret hans? Du kan ikke legge så mye i noe som blir sagt på internett. Det er problemet med skrift; noen tar det 10 ganger værre enn det høres ut, og tenker det værst mulige.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Hvorfor er alle mennene her inne arrogante og uhøflige? :klø: "Korreksjon:.." liksom... For en ydmyk og sosialt oppegående ting å si... Hvorfor er alle kvinnene her inne så pirkete og usaklige? Leifr har jo rett! Ser ingenting i veien med å komme med rette korreksjoner.
Jodi Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 Hvorfor ikke prøve rockering? Det skal visst virke oppstrammende rundt midjen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 Hvis ikke du har sukkersyke kan jeg anbefale deg en ketogen diett. http://www.lavkarbo.no/ Dette er en diett jeg bruker en gang i blant og er utrolig effektiv og sunn. Det som skjer er at du tømmer karbohydratlageret ditt i kroppen, slikt at kroppen mer effektivt begynner og bruke fett og proteiner til energi. Du vil da kunn innta fisk, egg, kjøtt, smør, rømme, grønnsaker etc. Alt som inneholder fett, og proteiner. Sultfølelsen din vil bli mindre med den dietten. Andre dietter kan få deg til å miste muskelmasse i tilleg til fett. Da vil også forbrenningen synke. Dette er faktisk en helt naturlig måte for mennesker og leve. Jeger og sankere har gjennom historien levd periodevis ketogent. Eskimoene levde utelukkende ketogent hele livet helt til europerne kom med brød. Jeg anbefaler trening i tilleg, men er ikke nødvendig. Med det så mener jeg styrketrening og/eller tunge kondisjonsintervalløkter. En høyere muskelmasse vil øke din hvileforbrenning enormt. Intervalløkter vil gi deg sterkere hjerte og lunger, som igjen vil øke din daglige forbrenning. Lykke til med prosjektet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #15 Skrevet 5. juli 2010 Vil man ned i vekt må man kutte ut sukker og hvitt mel og hvit ris og pasta osv ... Da skal du se du raser ned i vekt. Men da må du huske å spise protein og sundt fett. Spis fisk og nøtter og avokado - gode kilder til protein og sundt fett. Spis grønnsaker og drikk vann - lykke til Så hjelper det å bevege litt på seg hver dag, trenger ikke overdrive så hardt om du kutter ut hvite karbohydrater
AnneBonny Skrevet 5. juli 2010 #16 Skrevet 5. juli 2010 Enig med de fleste her, og siden slikt er individuelt kan jeg jo komme med mine plussvinkler. Begynn å gå litt turer før du begynner å trene. I skogen, turstier eller langs havet. Det hjelper alltid som oppmuntring for meg å begynne litt rolig, være ute og gå litt uten å vite at jeg skal løpe bortover. Dagen etter ser jeg tilbake mot en positiv opplevelse med å være ute, kroppen min vil ha frisk luft og motivasjonen begynner å stige. Så begynner jogge og løpeturene. Sykketurer anbefaler jeg også. Bruk hoppetau i oppvarmingen om du liker det litt sprettende, hehe, jeg digger det! Naboen under meg må nok tro jeg er gal
Supraspinatus Skrevet 5. juli 2010 #18 Skrevet 5. juli 2010 Enig med anonym bruker over meg. Sidevalker fjerner man forresten akkurat som man fjerner alle andre valker. Ved hjelp av trening og sunt kosthold! Eller kirurgi. Styrketrening er bra for å øke muskelmassen, som bidrar til å holde i gang fettforbrenningen også når man ikke trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå