Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Kjæresten min har kjøpt seg en penispumpe. Jeg synes det er tull, men han vil så gjerne prøve. De lover større og tykkere penis på 6 uker + bedre orgasmer osv. Men er det noe i dette? Jeg trodde ikke penis kunne vokse, selv med vakuum. Noen som har noen erfaringer?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Den suger mer blod til penis så den blir midlertidig rød og evt 1mm tykkere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Ikke hør på ignoransen til de ovenfor. Penisforstørring er mulig, men det er også svært individuelt hvilke resultat man får. En fellesnevner er imidlertid at det krever jevn innsats over lang tid. Gjerne år. En penispumpe alene vil nok ikke gi så gode VARIGE resultat, men i kombinasjon med f.eks jelqing vil det kunne gi svært gode resultat. En penispumpe alene vil imidlertid kunne gi en midlertidig forstørring av penis. Søk opp The Chartam Study fra 1970.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Typen til en vennine av meg har gjort det med STOR suksess og jeg har også tittet på forum for penisforlengelse og det er ingen tvil om at det virker. Når hudnrevis av karer blogger om fremskrittene sine og legger ut før, underveis og etterbilder så har du god dokumentasjon. Jeg så også en dokumentar om store peniser og der var det en fyr som hadde bygget et monster ved slike teknikker. Vet ikke om pumpen hjelper, men ymse jelqing og jes extender gjør det. Man skal være forsiktig med teknikkene og sette seg grundig inn i hva man gjør først fordi om man gjør feil eller overdrive kan junior skades. En økning på 30% i lengde og tykkelse er helt realistisk med langvarig arbeid 20 min om dagen med jelqing i et år til havlannet år eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå