Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Mange her inne ser ut til å plages med vinglepettere. Han vet ikke hva han vil, han er hot & cold, han sier han ikke har følelser men oppfører seg som om han har det, han vil bare en ting. Er det noen her som har fått det til å ENDRE SEG, som nå lever lykkelig med sine menn? Og mannen er glad for at man ikke ga opp?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Har en slik mann jeg å.. Blir så irritert, men jeg har tenkt at jeg har en deadline 15 august, skjer det ingenting til da, går jeg. Har holdt på med han i 4 år no. Så ser dårlig ut at de forandrer seg:)
Gjest gjest Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Heisann. Skjønner veldig godt hva du går igjennom. Jeg jaktet på min kjære i nesten et år, med mye vingling,frem og tilbake. Det viste seg at det var en grunn til han vinglet ( en annen), men det er vel en annen sak. Jeg holdt det gående, og fikk ham til slutt. Vi har vært sammen i ett år nå, og vi har dte veldig bra sammen. Har ingen særlige råd til deg, bortsett fra å holde ut, vente og se hvis du virkelig vil ha ham. Lykke til iallefall!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Heisann. Skjønner veldig godt hva du går igjennom. Jeg jaktet på min kjære i nesten et år, med mye vingling,frem og tilbake. Det viste seg at det var en grunn til han vinglet ( en annen), men det er vel en annen sak. Jeg holdt det gående, og fikk ham til slutt. Vi har vært sammen i ett år nå, og vi har dte veldig bra sammen. Har ingen særlige råd til deg, bortsett fra å holde ut, vente og se hvis du virkelig vil ha ham. Lykke til iallefall! Hva gjorde du for å holde det gående? Jeg tenker de har vondt for å endre seg hvis vi gjør det samme som før, altså må vi gjøre noe annerledes for å endre balansen i forholdet....
Gjest snekker andersen Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Har en slik mann jeg å.. Blir så irritert, men jeg har tenkt at jeg har en deadline 15 august, skjer det ingenting til da, går jeg. Har holdt på med han i 4 år no. Så ser dårlig ut at de forandrer seg:) FIRE år, jente!!! Greit at tolmodighet er en dyd, men det får da være måte på saktmodighet. Hva skjer 15.august da?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Har en slik mann jeg å.. Blir så irritert, men jeg har tenkt at jeg har en deadline 15 august, skjer det ingenting til da, går jeg. Har holdt på med han i 4 år no. Så ser dårlig ut at de forandrer seg:) Vet stakkar'n atnoe skal skje 25. august eller er det bare du som vet?
Gjest gjest Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Man kutter kontakten!! If you love someone set him free, if he comes back to you he's yours, if he doesn't he never was...
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Man gir faen i vedkommende Finnes grenser for hva man skal gidde å finne seg i, vær nå litt glade i dere selv
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Man kutter kontakten!! If you love someone set him free, if he comes back to you he's yours, if he doesn't he never was... Går ikke. De kommer alltid tilbake, men så er det samme gamle tralten. Fordi vi ikke gjør noe annerledes. Spørsmålet er fortfarande HVA kan man gjøre annerledes....
Gjest spade Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Dra på en tur!! En weekedntur til en storby etc !!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Dump han og finn en som er voksen nok til å inngå et normalt forhold. Det finnes mange fisker i havet, så hvorfor ikke i stedet finne en som føler det samme som deg?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Dump han og finn en som er voksen nok til å inngå et normalt forhold. Det finnes mange fisker i havet, så hvorfor ikke i stedet finne en som føler det samme som deg? Det var heller ikke svar på spørsmålet.
LilleThea Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 Det var heller ikke svar på spørsmålet. Det var faktisk svar på spørsmålet. Var bare ikke det svaret du ville ha!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Det var faktisk svar på spørsmålet. Var bare ikke det svaret du ville ha! Så vidt jeg kan se er spørsmålet "Er det noen her som har fått det til å ENDRE SEG, som nå lever lykkelig med sine menn? Og mannen er glad for at man ikke ga opp?"
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 Menn er som de fleste andre mennesker. Dere kan derfor forestille dere selv hvordan det ville vært i en situasjon hvor det var dere som vinglet. Hvilke følelser ville gjort dere vinglete? Hvor realistisk ville det vært å tro at mannen dere vinglet rundt ville klart å "overbevise" dere om å føle annerledes? Hvordan ville dere sett på en mann som brukte så lang tid og så mye energi på å overbevise dere? Move on og finn en som faktisk ER interessert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Dra på en tur!! En weekedntur til en storby etc !! Kurerer det vingling?
LilleThea Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 Så vidt jeg kan se er spørsmålet "Er det noen her som har fått det til å ENDRE SEG, som nå lever lykkelig med sine menn? Og mannen er glad for at man ikke ga opp?" Beklager, min feil! Hvis du var den som vinglet, hvorfor vinglet du? Svar: Fordi han ikke er den rette!
Rosalie Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Man kutter kontakten!! If you love someone set him free, if he comes back to you he's yours, if he doesn't he never was... Jepp. Eneste måte å få sannheten ut av vinglere, er å kjøre fullstendig hard linje med enten null kontakt eller full pakke.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Vær intenst opptatt med ditt eget liv; dine interesser, venner, jobb, reiser osv. Prioriter deg selv og ditt eget velvære; ikke hans. Da vil du tiltrekke deg menn som også behandler deg bra. Kanskje vil vinglepetter da våkne opp og komme løpende, eller så kommer det en annen mye bedre!
Gjest spade Skrevet 4. juli 2010 #20 Skrevet 4. juli 2010 Ja,hvis man drar på en tur, hvor det kun er dere to sammen, og dere kan oppleve noe nytt sammen, er det store muligheter for at dere vil bli tettere tilknyttet til hverandre og kanskje han klarer å innse at det er deg han vil ha....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå