Lilith Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har nettopp oppdaget en rekke små, hvite blemmer/sår/flekker på innsiden av leppene til gutten min som er 2 1/2 mnd gammel. Det virker ikke som om flekkene plager ham, men jeg lurer veldig på hva det kan være. Noen teorier?
Shade Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Er ikke det "sugeblemmer" da? Lurer på om ikke de fleste babyer har dette men jeg skal ikke være for skråsikker der
Lilith Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Er ikke det "sugeblemmer" da? Lurer på om ikke de fleste babyer har dette men jeg skal ikke være for skråsikker der Takk for svar! Jeg tenkte på sugeblemmer, men flekkene dukket så plutselig opp og er så små og kritthvite at jeg ble i tvil ...
Aftensol Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Datteren min hadde sånne sugeblemmer, men de var på midten av leppene og lignet mer på vannblemmer enn prikker...
Lilith Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Datteren min hadde sånne sugeblemmer, men de var på midten av leppene og lignet mer på vannblemmer enn prikker... Ja, sånn var det på eldstemann også, så jeg tror ikke dette er sugeblemmer, egentlig. Mystisk ... :klø:
Shade Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Hm, mystifistisk. Du får spørre helsesøster og fortelle oss hva det var etterpå for nå er jeg nyskjerrig
Lilith Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2010 (endret) Sopp? Hånd/fot/munn? Hvis det er sopp burde vel jeg bli smittet også og få belegg på puppen? Hånd/fot/munn høres skummelt ut. Må google ... Takk for svar! Endret 30. juni 2010 av Lilith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå